číslo jednací: S391/2010/VZ-17667/2010/510/KČ

Instance I.
Věc Holoubkovský rybník - rekonstrukce a odbahnění nádrže
Účastníci
  1. Holoubkovský rybník, spol. s r.o.
  2. Petr Březina - APB Plzeň
  3. ZVÁNOVEC a.s.
Typ správního řízení Veřejná zakázka
Výrok návrh se zamítá
Rok 2010
Datum nabytí právní moci 20. 6. 2011
Související rozhodnutí S391/2010/VZ-17667/2010/510/KČ
R205/2010/VZ-4659/2011/310/JSl
Dokumenty file icon 2010_S391.pdf  122 KB

Č. j.: ÚOHS-S391/2010/VZ-17667/2010/510/KČe

V Brně dne 14. prosince 2010


Úřad pro ochranu hospodářské soutěže příslušný podle § 112 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve  znění pozdějších předpisů, ve  správním řízení zahájeném dne 11.10.2010 na návrh ze dne 8.10.2010, jehož účastníky jsou

•  zadavatel Holoubkovský rybník, spol. s r.o., IČ 26890925, se sídlem Olbrachtova 1054/36,  140 00 Praha, za niž jedná Pavel Diviš, jednatel, ve správním řízení zastoupená na základě plné moci ze dne 18.10.2010 společností STAVEBNÍ PORADNA, spol. s r.o., IČ 62508822, se sídlem Průběžná 48, 370 04 České Budějovice, za niž jedná Jaroslav Vítovec, jednatel,

•  stěžovatel Petr Březina, podnikatel, podnikající pod obchodní firmou Petr Březina - APB Plzeň, IČ 16669711, místo podnikání Losiná 303, 332 04 Nezvěstice,

•  vybraný uchazeč ZVÁNOVEC a.s., IČ 26026279, se sídlem Rudolfovská tř. 597, 370 01 České Budějovice, za niž jedná Ing. Jaroslav Zvánovec, předseda představenstva,

ve věci přezkoumání úkonů společnosti Holoubkovský rybník, spol. s r.o., Praha, učiněných ve výběrovém řízení na zakázku zadávanou pod názvem „Holoubkovský rybník - rekonstrukce a odbahnění nádrže“ formou  otevřeného řízení, jehož oznámení bylo v ISVZ-US uveřejněno dne 10.9.2010 pod ev.č. VZ 60049579, s opravou uveřejněnou tamtéž  dne 20.9.2010, rozhodl takto: 

Návrh stěžovatele Petra Březiny, podnikatele, podnikajícího pod obchodní firmou Petr Březina - APB Plzeň, se podle § 118 odst. 4 písm. d) zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů, zamítá, neboť návrh nesměřuje proti postupu, který je zadavatel povinen dodržovat podle tohoto zákona v zadávacím řízení.

Odůvodnění

1.  Společnost Holoubkovský rybník, spol. s r.o., IČ 26890925, se sídlem Olbrachtova 1054/36,  140 00 Praha, za niž jedná Pavel Diviš, jednatel, která je ve správním řízení zastoupená na základě plné moci ze dne 18.10.2010 společností STAVEBNÍ PORADNA, spol. s r.o., IČ 62508822, se sídlem Průběžná 48, 370 04 České Budějovice, za niž jedná Jaroslav Vítovec, jednatel (dále jen „společnost Holoubkovský rybník“), uveřejnila v ISVZ-US dne 10.9.2010 pod ev.č. VZ 60049579, s opravou uveřejněnou tamtéž  dne 20.9.2010, oznámení o zakázce „Holoubkovský rybník - rekonstrukce a odbahnění nádrže“. Jako formu zadání zvolila otevřené řízení a jako předpokládanou hodnotu zakázky v oznámení uvedla částku 61 720 tis. Kč. Z dokumentace o zakázce předložené Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže (dále jen „Úřad“) je zřejmé, že společnost Holoubkovský rybník ve lhůtě pro podání nabídek obdržela celkem tři nabídky. Po jejich posouzení hodnotící komise jednu nabídku ze zadávacího řízení vyřadila a na základě hodnocení zbývajících dvou nabídek podle dílčích kritérií: nabídková cena (váha 60 %), záruka za dílo (váha 20 %) a smluvní pokuty (váha 20 %), jako nejvhodnější vyhodnotila nabídku uchazeče ZVÁNOVEC a.s., IČ 26026279, se sídlem Rudolfovská tř. 597,  370 01 České Budějovice, za niž jedná Ing. Jaroslav Zvánovec, předseda představenstva (dále jen „vybraný uchazeč“). Společnost Holoubkovský rybník rozhodnutím ze dne 1.10.2010 rozhodla o vyloučení společnosti PAS PLUS s.r.o., Strmilov, jejíž nabídka byla vyřazena, z účasti v zadávacím řízení a rozhodnutím ze dne 8.10.2010  přidělila zakázku vybranému uchazeči.

2.  Petr Březina, podnikatel, podnikající pod obchodní firmou Petr Březina - APB Plzeň, IČ 16669711, místo podnikání Losiná 303, 332 04 Nezvěstice (dále jen „navrhovatel“), podal dopisem ze dne 24.9.2010 u společnosti Holoubkovský rybník námitky proti zadávacím podmínkám (pozn. nabídku v zadávacím řízení navrhovatel nepodal). Společnost Holoubkovský rybník po jejich přezkoumání námitkám nevyhověla. Rozhodnutí ze dne 1.10.2010 o námitkách obdržel  navrhovatel  dne 4.10.2010. Následně, dopisem ze dne 8.10.2010, podal navrhovatel u Úřadu návrh na zahájení řízení přezkoumání úkonů zadavatele a dne 8.10.2010 složil na účet Úřadu kauci ve výši 100 tis. Kč. Úřad obdržel návrh navrhovatele dne 11.10.2010 a tímto dnem bylo podle § 113 zákona zahájeno správní řízení o přezkoumání úkonů zadavatele, vedené pod sp.zn. ÚOHS-S391/2010/VZ. Společnost Holoubkovský rybník obdržela stejnopis návrhu dne 12.10.2010.

3.  Účastníky tohoto správního řízení jsou podle § 116 zákona:

•  společnost Holoubkovský rybník,

•  navrhovatel,

•  vybraný uchazeč.

4.  Navrhovatel v návrhu zpochybnil vymezení minimální úrovně technických kvalifikačních předpokladů (referenční stavby), požadovaných společností Holoubkovský rybník k prokázání schopnosti dodavatele realizovat předmětnou zakázku, jako nepřiměřené předmětu zakázky. Proto v návrhu požaduje, aby Úřad společnosti Holoubkovský rybník uložil předběžné opatření spočívající v zákazu uzavřít smlouvu v zadávacím řízení  a celé zadávací řízení zrušil.

5.  Vyjádření společnosti Holoubkovský rybník ze dne 19.10.2010  k návrhu Úřad obdržel dne 21.10.2010, spolu s dokumentací k zakázce. Společnost Holoubkovský rybník ve stanovisku k návrhu uvedla, že je právnickou osobou, která není zadavatelem ve smyslu zákona. Společnost podala žádost o poskytnutí „Podpory na obnovu, odbahnění a rekonstrukce rybníků a výstavby vodních nádrží“ na Ministerstvo zemědělství, které ji vyzvalo k  vypsání výběrového řízení formou otevřeného řízení se zveřejněním podmínek v ISVZ-US na dodavatele předmětné akce podle zákona, přičemž tím podmínilo poskytnutí odpory. K obsahu návrhu pak společnost Holoubkovský rybník uvádí, že požadavky na prokázání kvalifikace vychází z  druhu a předpokládaného rozsahu díla, přičemž obnova rybníka v předpokládané hodnotě cca 61 mil. Kč není bezvýznamnou ani jednoduchou stavbou a proto je nutné, aby obnovu rybníka, jako složitého ekosystému, prováděl zkušený dodavatel. S  ohledem na tuto specifiku díla společnost Holoubkovský rybník stanovila i požadovanou úroveň kvalifikace.

6.  Předanou dokumentaci společnost Holoubkovský rybník doplnila o kopie:  

•  závazných pravidel poskytování finančních prostředků v oblasti vod v roce 2010,

•  žádosti o poskytnutí podpory na akci „Holoubkovský rybník - rekonstrukce a odbahnění nádrže“ z programu „Podpory na obnovu, odbahnění a rekonstrukce rybníků a výstavby vodních nádrží,“ podané společností Holoubkovský rybník na Ministerstvo zemědělství dne 23.3.2010, včetně příloh žádosti,

•  souhlasu se zadáním realizace předmětné akce ze dne 8.7.2010, vydaným společnosti Holoubkovský rybník Ministerstvem zemědělství.

7.  Zahájení správního řízení oznámil Úřad jeho účastníkům dopisem ze dne 9.11.2010. Usnesením z téhož dne Úřad účastníkům řízení stanovil lhůty, ve kterých byli oprávněni navrhovat důkazy a vyjádřit se v řízení. Úřad společnosti Holoubkovský rybník v usnesení současně stanovil lhůtu k  doložení dokumentů, osvědčujících účel jejího založení jako právnické osoby, a k doložení dokladů,  na základě kterých  by bylo možné ověřit z jakých zdrojů pochází její příjmy, resp. z jakých prostředků bude financována šetřená zakázka, aby tak posoudil, zda není společnost Holoubkovský rybník v souvislosti  s šetřenou zakázkou v pozici veřejného zadavatele ve smyslu § 2 odst. 2 písm. d) zákona nebo v pozici dotovaného zadavatele ve smyslu § 2 odst. 3 písm. a) zákona.

8.  Ve věci postavení společnosti Holoubkovský rybník jako právnické osoby, společnost Úřadu předložila mj. kopie:

•  zakladatelské listiny o založení společnosti s ručením omezeným Holoubkovský rybník, spol. s r.o., ze dne 4.4.2003, ze které vyplývá, že předmětem činnosti společnosti je zemědělská výroba, a společnost má pouze jediného společníka, kterým je  Pavel Diviš,

•  osvědčení o zápisu do evidence zemědělského podnikatele ze dne 20.3.2009, ve kterém je jako zaměření zemědělské výroby společnosti Holoubkovský rybník uveden chov ryb, vodních živočichů a pěstování rostlin na vodní ploše na pozemcích vlastních, pronajatých nebo užívaných na základě jiného právního důvodu,

•  výpisu z  Obchodního rejstříku ze dne 15.11.2010, ve kterém je jako předmět podnikání uvedena  zemědělská výroba, a jako statutární orgán Pavel Diviš, jednatel, který je jediným společníkem  společnosti,

•  výpis z  Katastru nemovitostí ke dni 8.2.2010, ze kterého vyplývá, že společnost Holoubkovský rybník je vlastníkem Holoubkovského rybníka.

9.  Ve věci doložení zdrojů příjmů společnost Holoubkovský rybník doložila kopie:

•  přiznání k dani z příjmů právnických osob za rok 2009,

•  účetní závěrky za rok 2009,

•  sdělení společnosti Holoubkovský rybník ze dne 5.11.2010 adresované Ministerstvu zemědělství, že v souvislosti s předmětnou akcí nebude v rámci programu „Podpory na obnovu, odbahnění a rekonstrukce rybníků a výstavby vodních nádrží“ v roce 2010 čerpat žádné finanční prostředky a práce nebudou v tomto roce ani zahájeny,

•  písemné prohlášení jednatele společnosti ze dne 18.11.2010, že v roce 2009 a 2010 nepocházely žádné příjmy společnosti Holoubkovský rybník z veřejných zdrojů.

10.  Společnost Holoubkovský rybník současně Úřadu sdělila, že Holoubkovský rybník je od roku 2009 vypuštěný, a proto se na něm nehospodaří. Vzhledem k probíhajícímu správnímu řízení pak společnost nepožadovala na rok 2010 čerpání financí na předmětnou akci. 

11.  Úřad rozhodnutím č.j. ÚOHS-S391/2010/VZ-15982/2010/510/KČe ze dne 26.11.2010 zamítl návrh navrhovatele na vydání předběžného opatření, kterým by měl být zadavateli nařízen zákaz uzavřít smlouvu v zadávací řízení.

12.  Úřad přezkoumal případ ve všech souvislostech a na základě všech zjištěných skutečností rozhodl o zamítnutí návrhu navrhovatele, neboť návrh nesměřuje proti postupu zadavatele podle zákona v zadávacím řízení. Ke svému rozhodnutí uvádí Úřad následující skutečnosti.   

13.  Podle § 2 odst. 1 zákona se pro účely zákona za zadavatele veřejné zakázky považuje veřejný, dotovaný a sektorový zadavatel.

14.  Podle § 7 odst. 1 zákona je veřejnou zakázkou zakázka realizovaná na základě smlouvy mezi zadavatelem a jedním či více dodavateli, jejímž předmětem je úplatné poskytnutí dodávek či služeb nebo úplatné provedení stavebních prací.

K definici veřejného zadavatele podle § 2 odst. 2 písm. d) zákona

 

15.  Podle § 2 odst. 2 písm. d) zákona je veřejným zadavatelem jiná právnická osoba, pokud – podle bodu 1.  byla založena či zřízena za účelem uspokojování potřeb veřejného zájmu, které nemají průmyslovou nebo obchodní povahu, a podle bodu 2.  je financována převážně státem či jiným veřejným zadavatelem nebo je státem či jiným veřejným zadavatelem ovládána nebo stát či jiný veřejný zadavatel jmenuje či volí více než polovinu členů v jejím statutárním, správním, dozorčím či kontrolním orgánu.

16.  Z citovaného ustanovení zákona vyplývá, že veřejným zadavatelem je právnická osoba, pokud uspokojuje potřeby veřejného zájmu, které nemají průmyslovou nebo obchodní povahu a současně veřejný zadavatel může ovlivňovat její činnost (pomocí financování, ovládání nebo jmenování nadpoloviční většiny členů orgánů této právnické osoby). K naplnění definice veřejného zadavatele je tedy nutné, aby posuzovaný subjekt současně splňoval jak podmínky uvedené v bodu 1. tak alespoň i jednu z podmínek uvedených v bodu 2.  citovaného ustanovení zákona.

K definici dotovaného zadavatele podle § 2 odst. 3 písm. a) zákona 

 

17.  Podle § 2 odst. 3 písm. a) bodu 1. a 2. zákona  je dotovaným zadavatelem právnická nebo fyzická osoba, která zadává veřejnou zakázku hrazenou z více než 50 % z peněžních prostředků poskytnutých veřejným zadavatelem, a to i prostřednictvím jiné osoby, jde-li o veřejnou zakázku na stavební práce, jejíž předpokládaná hodnota odpovídá nejméně finančnímu limitu stanovenému v prováděcím právním předpisu podle § 12 odst. 1 zákona  pro veřejné zakázky na stavební práce a předmětem této veřejné zakázky je  provedení stavebních prací, které se týkají některé z činností uvedených v příloze č. 3 zákona, nebo provedení stavebních prací podle § 9 zákona, týkajících se zdravotnických zařízení, sportovních zařízení, zařízení určených pro rekreaci či volný čas, škol a budov určených pro administrativní účely.

18.  Podle § 12 odst. 1 zákona se nadlimitní veřejnou zakázkou rozumí veřejná zakázka, jejíž předpokládaná hodnota podle § 13 zákona bez DPH dosáhne nejméně finančního limitu, stanoveného prováděcím právním předpisem pro jednotlivé kategorie zadavatelů a druhy veřejných zakázek, případně kategorie dodávek nebo služeb. Podle čl. I odst. 9  Nařízení vlády č. 474/2009 Sb. ze dne 21.12.2009, kterým se mění nařízení vlády č. 77/2008 Sb., o stanovení finančních limitů pro účely zákona o veřejných zakázkách, o vymezení zboží pořizovaného Českou republikou – Ministerstvem obrany, pro které platí zvláštní finanční limit, a o přepočtech částek stanovených v zákoně o veřejných zakázkách v eurech na českou měnu (dále jen „nařízení vlády“), činí finanční limit podle § 12 odst. 1 zákona v případě veřejných zakázek na stavební práce  125 451 000 Kč, a to pro všechny kategorie zadavatelů.

19.  Z výše citovaných ustanovení zákona, resp. z nařízení vlády, vyplývá, že pro to, aby se subjekt  přijetím peněžních prostředků poskytnutých veřejným zadavatelem, a to i prostřednictvím jiné osoby (dotace), stal dotovaným zadavatelem, musí být naplněny současně výše uvedené podmínky. Musí se jednat o zakázku na stavební práce, jejichž charakter je vymezen v § 2 odst. 3 písm. a) zákona, její předpokládaná hodnota odpovídá nejméně finančnímu limitu stanovenému v § 2 odst. 3  nařízení vlády, tj. min. 125,451 mil. Kč, a je hrazena z více než 50 % z peněžních prostředků poskytnutých veřejným zadavatelem, a to i prostřednictvím jiné osoby.

Zjištění a závěry Úřadu

20.  V šetřeném případě z dokumentace pořízené v  souvislosti s  předmětnou akcí vyplývá, že společnost Holoubkovský rybník připravila projekt stavby, jejímž předmětem je rekonstrukce a odbahnění vodní nádrže „Holoubkovský rybník“. Na její realizaci předpokládá využít dotační prostředky Ministerstva zemědělství z titulu „Podpory obnovy, odbahnění a rekonstrukce rybníků a výstavby vodních nádrží“. Z žádosti o poskytnutí podpory z programu „Podpory na obnovu, odbahnění a rekonstrukce rybníků a výstavby vodních nádrží,“ podané společností Holoubkovský rybník na Ministerstvo zemědělství dne 23.3.2010, vyplývá, že předpokládané finanční náklady stavby činí celkem 61 718 tis. Kč.

21.  Výběr zhotovitele stavby společnost Holoubkovský rybník realizovala formou „otevřeného řízení“ s tím, že podmínky zadávacího řízení zveřejnila v oznámení o zakázce dne 10.9.2010 pod ev.č. VZ 60049579 (s opravou uveřejněnou dne 20.9.2010) v Informačním systému o veřejných zakázkách (ISVZ-US). Zakázku v oznámení označila jako podlimitní a jako její předpokládanou hodnotu uvedla (po opravě) částku 61,720 tis. Kč. Pozn. Jak vyplývá z dokumentace, nabídková cena vybraného uchazeče činí 61,421 mil. Kč bez DPH.

22.  Vzhledem k  tomu, že  v  šetřeném případě jsou předmětem zakázky stavební práce, jejichž předpokládaná hodnota neodpovídá nejméně finančnímu limitu stanovenému v § 12 odst. 1 zákona, v návaznosti na § 2 odst. 3 nařízení vlády, tj. minimálně částce  125,451 mil. Kč, není naplněna podmínka dosažení minimální předpokládané hodnoty zakázky a příjemce dotace společnost Holoubkovský rybník tedy není z tohoto pohledu dotovaným zadavatelem ve smyslu § 2 odst. 3 zákona.  

23.  K posouzení skutečnosti, zda společnost Holoubkovský rybník není v této souvislosti pak veřejným zadavatelem ve smyslu ustanovení § 2 odst. 2 písm. d) zákona,  Úřad uvádí, že v šetřeném případě nebylo zjištěno, že by společnost Holoubkovský rybník byla převážně financována státem či jiným veřejným zadavatelem, neboť jak vyplývá z předložených dokumentů, resp. pak zejména z  prohlášení statutárního zástupce společnosti ze dne 18.11.2010, v roce 2009 a 2010 nepocházely žádné příjmy společnosti Holoubkovský rybník z veřejných zdrojů, přičemž společnost Holoubkovský rybník nepožadovala na rok 2010 ani o čerpání financí na předmětnou akci. K otázce „ovládání“ společnosti Holoubkovský rybník státem či jiným veřejným zadavatelem Úřad uvádí,  že z výpisu z obchodního rejstříku, resp. ze zakladatelské listiny o založení společnosti Holoubkovský rybník, nebylo v šetřeném případě zjištěno, že by stát či jiný veřejný zadavatel měl faktický vliv na výkon její činnosti a  společnost Holoubkovský rybník tedy není státem či jiným veřejným zadavatelem ovládána. K otázce „jmenování či  volby více než poloviny členů v rozhodujících orgánech zadavatele (statutárním, správním, dozorčím či kontrolním orgánu)“ pak Úřad uvádí, že z výpisu z obchodního rejstříku, resp. ze zakladatelské listiny o založení společnosti Holoubkovský rybník, nebylo v šetřeném případě zjištěno, že by stát či jiný veřejný zadavatel jmenoval či volil více než polovinu členů ve statutárním, dozorčím či kontrolním orgánu společnosti Holoubkovský rybník.

24.  Vzhledem ke skutečnosti, že společnost Holoubkovský rybník nenaplňuje žádnou z podmínek stanovených v této souvislosti v § 2 odst. 2 písm. d) bodě 2. zákona (jak je uvedeno výše k naplnění definice veřejného zadavatele je nutné, aby subjekt současně splňoval jak podmínky uvedené v bodu 1. tak alespoň i jednu z podmínek uvedených v bodu 2.  citovaného ustanovení zákona), společnost Holoubkovský rybník tedy není z tohoto pohledu ani veřejným  zadavatelem ve smyslu § 2 odst. 2 písm. d) zákona.  Úřad proto nepovažoval za nutné ani dále zkoumat naplnění zákonné podmínky uvedené v § 2 odst. 2 písm. d) bodě 1. zákona, a v této souvislosti pouze poznamenává, že jak vyplývá z výpisu z obchodního rejstříku, resp. ze zakladatelské listiny o založení společnosti Holoubkovský rybník, tato společnost byla založena za účelem podnikání v zemědělské výrobě. 

25.  Podle § 17 písm. m) zákona se za zadávání veřejné zakázky považuje závazný postup zadavatele podle zákona v zadávacím řízení, jehož účelem je zadání veřejné zakázky, a to až do uzavření smlouvy nebo do zrušení zadávacího řízení.

26.  Podle § 112 odst. 1 zákona Úřad vykonává dohled nad dodržováním zákona. Podle odst. 2 písm. b) téhož ustanovení zákona Úřad při výkonu dohledu nad dodržováním zákona rozhoduje o tom, zda zadavatel při zadávání veřejné zakázky postupoval v souladu se zákonem. 

27.  Na základě výše uvedených skutečností dospěl Úřad k závěru, že v případě zadávání zakázky „Holoubkovský rybník - rekonstrukce a odbahnění nádrže“ společnost Holoubkovský rybník nenaplňuje znaky veřejného zadavatele ve smyslu § 2 odst. 2 písm. d) zákona a současně nenaplňuje ani znaky dotovaného zadavatele ve smyslu § 2 odst. 3 zákona. Společnost Holoubkovský rybník tedy není v šetřeném případě zadavatelem ve smyslu zákona a předmětná zakázka není ve smyslu ustanovení § 7 odst. 1 zákona veřejnou zakázkou. Společnost Holoubkovský rybník při jejím zadávání tedy není vázána postupy stanovenými zákonem.

28.  Z uvedeného důvodu Úřad není příslušný k posouzení postupu společnosti Holoubkovský rybník  ve výběrovém řízení na dodavatele stavby „Holoubkovský rybník - rekonstrukce a odbahnění nádrže“ z hlediska jeho souladu se zákonem, neboť jak vyplývá z ust. § 112 zákona, Úřad je kompetentní pouze k výkonu dohledu nad dodržováním zákona. Skutečnost, že „výběrové řízení“ na zhotovitele předmětné stavby  společnost Holoubkovský rybník zahájila na podkladě oznámení o zakázce v ISVZ-US neznamená, že se tím stala zadavatelem podle § 2 zákona, jehož postup v této věci by byl Úřad oprávněn šetřit.

29.  Podle § 118 odst. 4 písm. d) zákona Úřad návrh zamítne, pokud návrh nesměřuje proti postupu, který je zadavatel povinen dodržovat podle zákona v zadávacím řízení nebo v soutěži o návrh.

30.  Jelikož společnost Holoubkovský rybník není v šetřeném případě zadavatelem ve smyslu zákona, Úřad návrh navrhovatele zamítl, neboť návrh nesměřoval proti postupu, který je zadavatel povinen podle zákona v zadávacím řízení dodržovat. Z tohoto důvodu se Úřad nezabýval ani vlastním obsahem návrhu navrhovatele a přezkoumáváním jednotlivých úkonů  společnost Holoubkovský rybník učiněných v předmětném výběrovém řízení.

Poučení

Proti tomuto rozhodnutí lze do 15 dní ode dne jeho doručení podat rozklad k předsedovi Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže, a to prostřednictvím Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže – sekce veřejných zakázek, tř. Kpt. Jaroše 7, Brno. Včas podaný rozklad má odkladný účinek. Rozklad se podává s potřebným počtem stejnopisů tak, aby jeden stejnopis zůstal správnímu orgánu a aby každému účastníku řízení mohl Úřad zaslat jeden stejnopis.

 

 

Mgr. Kamil Rudolecký

místopředseda

otisk úředního razítka

 

 

 

 

 

Obdrží:

STAVEBNÍ PORADNA, spol. s r.o., Průběžná 48, 370 04 České Budějovice

Petr Březina, podnikatel, podnikající pod obchodní firmou Petr Březina - APB Plzeň, Losiná 303,  332 04 Nezvěstice

ZVÁNOVEC a.s., Rudolfovská tř. 597, 370 01 České Budějovice

Na vědomí:

Holoubkovský rybník, spol. s r.o., Olbrachtova 1054/36, 140 00 Praha

Vypraveno dne:

viz otisk razítka na poštovní obálce nebo časový údaj na obálce datové zprávy

vyhledávání ve sbírkách rozhodnutí

cs | en
+420 542 167 111 · posta@uohs.cz