číslo jednací: 05871/2023/873
spisová značka: S0054/2023

Instance I.
Věc Spojení soutěžitelů TSR Czech Republic, s. r. o. / Barko, s. r. o.
Účastníci
  1. TSR Czech Republic, s. r. o.
  2. Barko, s. r. o.
Typ správního řízení Spojování soutěžitelů (fúze)
Výrok povoleno
Rok 2023
Datum nabytí právní moci 9. 2. 2023
Dokumenty file icon 2023_S0054.pdf 236 KB

 

Spisová značka:  ÚOHS-S0054/2023/KS

Číslo jednací:      ÚOHS-05871/2023/873

 

Brno 9. 2. 2023

 

 

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže ve správním řízení sp. zn. S0054/2023/KS zahájeném dne 10. 1. 2023 podle § 44 odst. 1 zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů a § 15 zákona č. 143/2001 Sb., o ochraně hospodářské soutěže a o změně některých zákonů (zákon  ochraně hospodářské soutěže), ve znění pozdějších předpisů v souladu s § 21 odst. 1 téhož zákona, na základě návrhu účastníka řízení, společnosti TSR Czech Republic s.r.o., se sídlem Praha 8, Karlín, Sokolovská 192/79, IČO 40614875, zastoupeného Mgr. Markem Bombou, advokátem, se sídlem Praha 8, Pobřežní 394/12, na povolení spojení soutěžitelů ve smyslu § 12 a násl. téhož zákona, vydává v souladu s § 67 odst. 1 zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů toto

 

rozhodnutí:

 

Spojení soutěžitelů TSR Czech Republic s.r.o., se sídlem Praha 8, Karlín, Sokolovská 192/79, IČO 40614875, a Barko, s.r.o., se sídlem Zastávka, Nádražní 598, IČO 25347837, ke kterému má dojít dle § 12 odst. 2 zákona č. 143/2001 Sb., o ochraně hospodářské soutěže a o změně některých zákonů (zákon o ochraně hospodářské soutěže), ve znění pozdějších předpisů v souvislosti s „Rámcovou akviziční smlouvou ve vztahu ke společnosti Barko, s.r.o.“ uzavřenou dne 20. 9. 2022 mezi společností TSR Czech Republic s.r.o., jako kupujícím, a panem P. A., jako prodávajícím, v jejímž konečném důsledku má společnost TSR Czech Republic s.r.o. získat obchodní podíl představující 100 % základního kapitálu a hlasovacích práv ve společnosti Barko, s.r.o., a tím i možnost tuto společnost výlučně kontrolovat, se dle § 16 odst. 2 věta druhá téhož zákona

 

POVOLUJE.

 

Odůvodnění

 

1.             Při posuzování spojení soutěžitelů vycházel Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (dále jen „Úřad“) zejména z návrhu na povolení spojení, dotazníku k povolení spojení, listiny zakládající spojení, výpisů z obchodního rejstříku, výročních zpráv, jakož i dalších skutečností týkajících se spojujících se soutěžitelů. Úřad zohlednil rovněž svoji předchozí rozhodovací praxi a přihlédl k rozhodovací praxi Evropské komise ve spojením dotčené oblasti.

2.             Skutečnost, že se Úřad spojením zabývá, byla v souladu s § 16 odst. 1 zákona č. 143/2001 Sb., o ochraně hospodářské soutěže a o změně některých zákonů (zákon o ochraně hospodářské soutěže), ve znění pozdějších předpisů (dále též „zákon“) zveřejněna v Obchodním věstníku č. OV06917151 ze dne 13. 1. 2023. Tato skutečnost byla současně zveřejněna na internetových stránkách Úřadu. Ve stanovené lhůtě 5 dnů pro podání případných připomínek Úřad neobdržel žádnou námitku k uvedenému spojení soutěžitelů.

3.             Za účelem získání informací potřebných k náležitému zjištění skutkového stavu v oblasti dotčené předmětným spojením Úřad oslovil konkurenty spojujících se soutěžitelů se žádostí o poskytnutí informací a vyjádření k předmětnému spojení. Úřad tak při hodnocení možných dopadů posuzovaného spojení soutěžitelů vycházel rovněž z vyjádření a informací oslovených soutěžitelů, které tito poskytli ve svých odpovědích.

I. Notifikační podmínky

4.             K navrhovanému spojení soutěžitelů má dojít v souvislosti s „Rámcovou akviziční smlouvou ve vztahu ke společnosti Barko, s.r.o.“ uzavřenou dne 20. 9. 2022 mezi společností TSR Czech Republic s.r.o., se sídlem Praha 8, Karlín, Sokolovská 192/79, IČO 40614875 (dále jen „TSR ČR“), jako kupujícím, a panem P. A. (dále jen „P. A.“), jako prodávajícím. V konečném důsledku realizace předmětné transakce má společnost TSR ČR získat obchodní podíl představující 100 % základního kapitálu a hlasovacích práv ve společnosti Barko, s.r.o., se sídlem Zastávka, Nádražní 598, IČO 25347837 (dále jen „Barko“), a tím i možnost tuto společnost výlučně kontrolovat.

5.             Posuzovaná transakce tak představuje spojení soutěžitelů podle § 12 odst. 2 zákona, neboť podle citovaného ustanovení se za spojení soutěžitelů považuje, pokud jeden nebo více podnikatelů anebo jedna nebo více osob, které nejsou podnikateli, ale kontrolují alespoň jednoho soutěžitele, získá možnost přímo nebo nepřímo kontrolovat jiného soutěžitele nebo jeho část, zejména nabytím účastnických cenných papírů, obchodních nebo členských podílů anebo smlouvou nebo jinými způsoby, které jim umožňují takového soutěžitele nebo jeho část kontrolovat.

6.             Dále se Úřad zabýval otázkou, zda předmětné spojení splňuje také druhé notifikační kritérium, stanovené v § 13 zákona. Vzhledem k tomu, že celkový čistý obrat všech spojujících se soutěžitelů dosažený za poslední účetní období na trhu České republiky je vyšší než 1,5 miliardy Kč a alespoň dva ze spojujících se soutěžitelů dosáhli každý za poslední účetní období na trhu České republiky čistého obratu vyššího než 250 milionů Kč, je notifikační podmínka stanovená v § 13 písm. a) zákona splněna, a spojení soutěžitelů tak podléhá povolení Úřadu.

II. Charakteristika spojujících se soutěžitelů

7.             Společnost TSR ČR sama či prostřednictvím svých dceřiných společností PV Recyklace s.r.o., RITSCHNY kovošrot a sběrné suroviny s.r.o. a METAL SERVICES & SOLUTIONS s.r.o. působí na území České republiky v oblasti recyklace druhotných surovin, především se pak zabývá  výkupem odpadu z železných a neželezných kovů a jeho následným prodejem, dále vykupuje i papír, plasty a sklo, zpětně odbírá baterie, akumulátory a elektrozařízení, je činná v rámci svozu kovového odpadu a poskytování demoličních a demontážních služeb.

8.             Společnost TSR ČR je součástí podnikatelské skupiny, v jejímž čele stojí společnost REMONDIS SE & Co. KG a která je celosvětově aktivní v oblasti recyklace (tj. sběru, zpracování a následného prodeje komunálního odpadu, papíru, dřeva, stavebního odpadu, plastů, kovů apod.), poskytování komunálních a průmyslových služeb (údržba silnic a parků nebo servis zařízení a strojů) a vodního hospodářství (zpracování odpadních vod).[1]

9.             Společnost Barko působí v České republice, a to především na území Jihomoravského kraje, rovněž v oblasti výkupu a prodeje odpadu z železných a neželezných kovů, výkupu a demontáže autovraků, okrajově i výkupu papíru. Před realizací posuzované transakce je společnost Barko kontrolována panem P. A.

III. Dopady spojení

10.         Za účelem zjištění, zda navrhované spojení soutěžitelů nebude mít za následek podstatné narušení hospodářské soutěže, zejména proto, že by jím vzniklo nebo bylo posíleno dominantní postavení spojujících se soutěžitelů nebo některého z nich, Úřad vymezuje relevantní trh, kterým je v souladu s § 2 odst. 2 zákona trh zboží, které je z hlediska jeho charakteristiky, ceny a zamýšleného použití shodné, porovnatelné nebo vzájemně zastupitelné, a to na území, na němž jsou soutěžní podmínky dostatečně homogenní a zřetelně odlišitelné od sousedících území.

11.         Při vymezování relevantních trhů v jednotlivých případech spojení soutěžitelů, k nimž dochází podle § 12 odst. 2 zákona, se Úřad zaměřuje na činnosti, které na území České republiky provozuje soutěžitel, nad nímž je v důsledku spojení získávána kontrola, a z nich pak zejména na ty, které se zároveň překrývají s činnostmi navrhovatele.

12.         K navrhovanému spojení soutěžitelů má dojít zejména v oblasti výkupu a následného prodeje odpadu z železných a neželezných kovů, kde se překrývají aktivity spojujících se soutěžitelů. V této souvislosti bylo zjištěno, že v oblasti výkupu kovového odpadu je společnost TSR ČR činná na území celé České republiky, přičemž se zaměřuje především na výkup kovového odpadu […OBCHODNÍ TAJEMSTVÍ…]. Společnost Barko je oproti tomu spíše lokálním (jihomoravským) výkupcem kovového odpadu, […OBCHODNÍ TAJEMSTVÍ…].

13.          Jak společnost TSR ČR, tak Barko následně prodávají vykoupený, tříděný, případně částečně zpracovaný kovový odpad konečným zpracovatelům, tj. zejména hutím a slévárnám, k dalšímu využití při výrobě jejich produktů nebo jiným obchodníkům s kovovým odpadem. V této souvislosti bylo zjištěno, že zatímco společnost TSR ČR […OBCHODNÍ TAJEMSTVÍ…], společnost Barko […OBCHODNÍ TAJEMSTVÍ…].

14.         V menší míře se aktivity spojujících se soutěžitelů překrývají i v oblasti výkupu a prodeje sběrového papíru. S ohledem na skutečnost, že množství vykoupeného a prodaného papíru ze strany spojujících se stran je zanedbatelné, […OBCHODNÍ TAJEMSTVÍ…], Úřad dále posuzuje možné dopady předmětného spojení soutěžitelů pouze v oblastech výkupu a prodeje kovového (železného i neželezného) odpadu.

15.         Oblastí výkupu a prodeje kovového odpadu se Úřad zabýval ve své předchozí rozhodovací praxi,[2] přičemž s ohledem na rozdíly ve způsobu využití a v cenách předmětných komodit rozlišil mezi kovovým odpadem železným a neželezným a současně posuzoval samostatně dopady na straně výkupu a na straně prodeje předmětných komodit. 

16.         Oba spojující se soutěžitelé, TSR ČR i Barko, se zabývají výkupem a následným prodejem jak železného šrotu, který zahrnuje (i) uhlíkovou ocel a železo a (ii) nerezovou ocel, tak neželezného šrotu, tj. barevných kovů, ke kterým náleží např. měď, bronz, mosaz, hliník, olovo zinek, cín nebo nikl.

17.         S ohledem na značnou produktovou nehomogenitu železného a neželezného odpadu, který je vykupován od jeho producentů a který je následně prodáván jeho zpracovatelům, Úřad zvažoval možné členění oblastí dotčených posuzovaným spojením soutěžitelů na užší (sub)segmenty podle jednotlivých výše uvedených komodit.

18.         V této souvislosti bylo ve vztahu k výkupu železného a neželezného odpadu zjištěno, že se oba spojující se soutěžitelé, stejně jako až na jednu výjimku[3] všichni Úřadem oslovení konkurenti spojujících se stran nespecializují na výkup konkrétního druhu kovového železného či neželezného odpadu, nýbrž vykupují a prodávají veškerý kovový odpad. Současně dle vyjádření konkurentů spojujících se stran soutěžitelé, kteří chtějí vykupovat kovový odpad, musí splnit řadu legislativních či faktických podmínek pro zahájení a provozování své činnosti, nicméně tyto jsou pro výkup všech uvedených druhů železného a neželezného odpadu podobné.  Uvedené zjištění vede Úřad k názoru, že v oblasti výkupu kovových odpadů není třeba členit produktové relevantní trhy dle jednotlivých druhů odpadu. Obdobné závěry platí i pro oblast prodeje železného a neželezného odpadu.

19.         Oblast výkupu železného a neželezného odpadu by mohla být členěna podle typu zákazníka, od nichž soutěžitelé vykupující kovový odpad odebírají předmětné produkty, a to na výkup od drobných dodavatelů a výkup od průmyslových odběratelů. Obchodní podmínky pro tyto typy dodavatelů železného a neželezného šrotu se totiž liší, a to v řadě faktorů, jako jsou objem dodávek kovového odpadu, četnost jejich dodávek, cena, existence písemného smluvního vztahu, resp. jeho délka apod. Současně z provedeného šetření mezi konkurenty spojujících se stran vyplynulo, že někteří soutěžitelé se zaměřují více na výkup kovového odpadu od průmyslových odběratelů […OBCHODNÍ TAJEMSTVÍ…], zatímco jiní naopak podstatně více obchodují s drobnými dodavateli železného a neželezného odpadu […OBCHODNÍ TAJEMSTVÍ…].

20.         Obdobně v oblasti prodeje železného a neželezného odpadu existují rozdíly, které vedou k možné segmentaci této oblasti na (i) prodej koncovým zpracovatelům a (ii) prodej jiným obchodníkům. Tyto rozdíly spočívají v odlišných potřebách uvedených odběratelů. Koncoví zpracovatelé nakupují pouze materiál potřebný k jejich vlastní výrobě, tudíž si vybírají pouze konkrétní typy železného a neželezného odpadu. Naopak obchodníci jsou ochotni nakupovat od soutěžitelů vykupujících kovový odpad více jeho druhů, pro které pak hledají zákazníky – konečné zpracovatele.

21.         Uvedené kategorie odběratelů železného a neželezného odpadu lze odlišit i z hlediska délky smluvního vztahu, neboť s koncovými zpracovateli jsou smluvní vztahy obvykle dlouhodobější s ohledem na nutnost zajištění kontinuity dodávek pro plynulost jejich výrobního procesu. Oproti tomu smluvní vztahy s jinými obchodníky jsou obvykle kratší, přičemž realizace konkrétního obchodu závisí na aktuální situaci a vývoji cen na trhu. Rozdíly pak je možné pozorovat i ve způsobu zajištění dopravy prodávané komodity, přičemž při dodávkách koncovému zpracovateli dopravu obvykle zajišťuje obchodník nebo soutěžitel vykupující kovový odpad, v případě dodávky jinému obchodníkovi je doprava zajišťována ad hoc, neboť neexistuje převažující pravidlo, který ze smluvních partnerů má zajistit dopravu předmětné komodity.

22.         Vzhledem k tomu, že spojující se soutěžitelé se obvykle zaměřují na odlišné obchodní partnery, […OBCHODNÍ TAJEMSTVÍ…], a že posuzované spojení soutěžitelů nevzbuzuje obavy z podstatného narušení hospodářské soutěže při jakékoli definici věcného relevantního trhu, Úřad ponechal otázku vymezení produktového relevantního trhu otevřenou a zabýval se možnými dopady předmětného spojení soutěžitelů v oblastech (i) výkupu železného odpadu a neželezného odpadu a (ii) prodeje železného odpadu a neželezného odpadu.

23.         Z hlediska geografického v oblastech výkupu železného a neželezného odpadu Úřad ve své předchozí rozhodovací praxi[4] vymezil geografický relevantní trh územím jednotlivých krajů České republiky, neboť s ohledem na přepravní náklady bylo hospodárné železný a neželezný šrot dopravovat do míst výkupu v rámci jejich regionů. V průběhu nynějšího správního řízení se Úřad dotazoval konkurentů spojujících se stran, z jakých vzdáleností dodávají zákazníci železný a neželezný odpad do jejich sběren odpadu. Z provedeného šetření pak vyplynuly závěry, že v případě výkupu kovového odpadu od drobných dodavatelů pocházejí zákazníci sběren kovového odpadu obvykle z relativně omezeného území, jež odpovídá maximálně jednotlivým krajům České republiky. Naproti tomu v případě průmyslových dodavatelů a obchodníků by dotčené území mohlo být širší, zahrnující vícero krajů České republiky, neboť větší objemy dodávaného materiálu obvykle kompenzují zvýšené náklady na dopravu kovošrotu z větší vzdálenosti od výkupních míst.

24.         V oblastech prodeje železného a neželezného šrotu z předchozí rozhodovací praxe[5] Úřadu vyplynulo, že za geografické relevantní trhy by bylo možné považovat území minimálně celé České republiky, neboť všichni významní soutěžitelé, včetně spojujících se soutěžitelů, nabízejí své služby na tomto území za shodných podmínek. S přihlédnutím ke skutečnostem, že (i) železný a neželezný odpad je prodáván často velkým, zpravidla nadnárodním společnostem provozujícím hutě, slévárny a obdobné provozy, (ii) cena železného a neželezného šrotu je určována celosvětovou nabídkou a poptávkou po tomto zboží a rovněž komoditními burzami, na kterých se s tímto zbožím obchoduje, (iii) významné objemy železného a neželezného šrotu jsou dodávány v rámci celého Evropského hospodářského prostoru, přičemž tomuto obchodu nebrání žádné tarifní a netarifní překážky či přepravní náklady, a (iv) odběratelé si tyto komodity obstarávají na celoevropské či celosvětové bázi, má Úřad za to, že by geografické relevantní trhy v oblasti prodeje kovového odpadu mohly být vymezeny i územím širším, než je Česká republika, a to územím Evropského hospodářského prostoru.[6]

25.         Vzhledem k tomu, že společnost Barko vykupuje železný a neželezný odpad primárně na území Jihomoravského kraje, ve kterém je činnost společnosti TSR ČR relativně omezená, že každá ze spojujících se stran primárně zaměřuje na jiný typ zákazníků (ať už dodavatele nebo odběratele kovového odpadu), a že posuzované spojení soutěžitelů nevzbuzuje obavy z podstatného narušení hospodářské soutěže při jakékoli definici geografického relevantního trhu, Úřad ponechal otázku vymezení geografického relevantního otevřenou. S ohledem na skutečnost, že společnost TSR ČR je aktivní na celém území České republiky, zatímco nabývaná společnost Barko působí především na území Jihomoravského kraje, zabýval se Úřad možnými dopady předmětného spojení soutěžitelů v oblasti výkupu železného odpadu a neželezného odpadu na území České republiky a Jihomoravského kraje a v oblasti prodeje železného odpadu a neželezného odpadu na území České republiky.

26.         V oblasti výkupu železného odpadu na území České republiky dosáhli spojující se soutěžitelé v roce 2021 společného podílu ve výši [15 – 25] %, přičemž podíl společnosti TSR ČR činil [15 – 25] % a společnosti Barko [0 – 5] %. V oblasti výkupu neželezného odpadu v rámci České republiky dosáhly spojující se strany podílu [15 – 25] %, přičemž podíl společnosti TSR ČR činil [15 – 25] % a podíl společnost Barko představoval [0 – 5] %.

27.         V oblasti výkupu železného odpadu na území Jihomoravského kraje dosáhli spojující se soutěžitelé v roce 2021 společného podílu ve výši [5 – 15]%, přičemž podíl společnosti TSR ČR činil [5 – 15] % a společnosti Barko [0 – 5] %. V oblasti výkupu neželezného odpadu v rámci Jihomoravského kraje dosáhly spojující se strany podílu [5 – 15] %, přičemž podíl společnosti TSR ČR činil [0 – 5] % a podíl společnost Barko představoval [5 – 15] %.

28.         V oblasti prodeje železného odpadu na území České republiky působí oba spojující se soutěžitelé, přičemž společnost TSR ČR dosáhla v roce 2021 podílu [5 – 15] %, podíl společnosti Barko byl zcela marginální [0 – 5] %. Současně Úřad poukazuje na fakt, že […OBCHODNÍ TAJEMSTVÍ…].  

29.         V oblasti prodeje neželezného odpadu na území České republiky působí rovněž oba spojující se soutěžitelé, přičemž společnost TSR ČR dosáhla v roce 2021 podílu [5 – 15] %, podíl společnosti Barko [0 – 5] %.

30.         Obecně lze konstatovat, že společnost TSR ČR představuje významného soutěžitele, který svými aktivitami v oblastech výkupu a prodeje železného a neželezného odpadu pokrývá celé území České republiky. Naopak společnost Barko je z pohledu národního trhu jedním z řady středně velkých soutěžitelů. Spojující se strany navíc před realizací navrhovaného spojení soutěžitelů na sebe navzájem nevyvíjely podstatný konkurenční tlak, […OBCHODNÍ TAJEMSTVÍ…].

31.         Úřad rovněž poukazuje na vyvratitelnou domněnku nenarušení hospodářské soutěže definovanou v ustanovení § 17 odst. 4 zákona, podle kterého se má za to, že spojení soutěžitelů nemá za následek podstatné narušení hospodářské soutěže, pokud jejich společný tržní podíl na relevantním trhu nepřesahuje 25 %. K tomu Úřad uvádí, že předmětnou hranici 25 % by spojující se soutěžitelé přesáhli pouze v suboblasti výkupu železného odpadu od průmyslových dodavatelů na území České republiky, v rámci které by po realizaci posuzované transakce dosahovala společnost TSR ČR podílu ve výši [15 - 25] %, z čehož by podíl společnosti Barko činil [0 – 5] %.

32.         Spojením vzniklý subjekt bude ve svých aktivitách i nadále vystaven tlaku významných konkurentů jak na území České republiky, např. ze strany společností KOVOŠROT GROUP CZ s.r.o., TROJEK, a.s., SAKER spol. s r.o., REMET, spol. s r.o.,  nebo PARTR spol. s r.o., ale i tlaku lokálně působících soutěžitelů na úžeji vymezeném území Jihomoravského kraje, kde působí např. společnosti REMET, spol. s r.o., ŠROT GEBESHUBER s.r.o., HULMAN-kovošrot s.r.o. a desítky menších výkupců a prodejců železného a neželezného odpadu.

33.         Úřad rovněž v průběhu správního řízení oslovil několik konkurentů spojujících se soutěžitelů se žádostí o vyjádření k možným dopadům posuzované transakce na konkurenční prostředí v oblasti výkupu a prodeje železného a neželezného odpadu. Pouze jeden z oslovených subjektů vyjádřil v obecné rovině obavy, že dojde ke spojení dvou významných subjektů, které by mohlo narušit tržní prostředí a zdravé fungování hospodářské soutěže. Nicméně další z oslovených subjektů ve svých stanoviscích konstatovaly, že posuzovaní transakce nebude mít zásadní dopad v oblasti výkupu a prodeje železného a neželezného odpadu.

34.         Úřad má za to, že i po realizaci navrhované transakce bude v dané oblasti panovat konkurenční prostředí a dodavatelé či odběratelé kovového odpadu budou mít možnost vybrat si mezi dostatečným množstvím alternativních výkupců či prodejců kovového odpadu. Z výše uvedeného navíc vyplývá, že spojující se strany na sebe před realizací navrhovaného spojení nevyvíjely výrazný konkurenční tlak, jehož odstranění by v důsledku realizace navrhovaného spojení soutěžitelů mělo za následek podstatné narušení hospodářské soutěže. 

35.         K uvedeným obavám Úřad současně uvádí, že v oblasti výkupu a prodeje železného a neželezného odpadu na území České republiky ani na území Jihomoravského kraje podíl spojením vzniklého soutěžitele nebude dosahovat 25 %, přičemž takto vzniklý subjekt bude vystaven řadě celonárodních či lokálně působících konkurenčních společností, které poskytují odběratelům předmětných služeb reálnou alternativu k uspokojení jejich poptávky.  

36.         S ohledem na uvedené skutečnosti dospěl Úřad k závěru, že posuzované spojení soutěžitelů nebude mít za následek podstatné narušení hospodářské soutěže v oblastech výkupu a prodeje kovového odpadu na území České republiky i Jihomoravského kraje, Úřad proto v souladu s § 16 odst. 2 zákona rozhodl o povolení posuzovaného spojení soutěžitelů.

 

Poučení

 

Proti tomuto rozhodnutí může účastník řízení v souladu s § 152 odst. 1 a 4, ve spojení s § 83 odst. 1 a § 85 odst. 1 zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, podat do 15 dnů od jeho oznámení rozklad, o kterém rozhoduje předseda Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže. Rozklad se podává u Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže. Včas podaný a přípustný rozklad má odkladný účinek.

 

 

 

 

otisk úředního razítka

 

 

 

 

Mgr. Ing. Kamil Nejezchleb, Ph.D.

místopředseda

 

 

 

 

  

Obdrží

Mgr. Marek Bomba, advokát

Eversheds Sutherland, advokátní kancelář, s.r.o.

Pobřežní 394/12

186 00 Praha 8

ID DS: m42hxnp

 

Vypraveno dne

viz otisk razítka na poštovní obálce nebo časový údaj na obálce datové zprávy



[1] Společnost REMONDIS SE & Co. KG je nepřímo výlučně kontrolovaná společností Rethmann SE & Co. KG, která je pak sama či prostřednictvím svých dalších dceřiných společností aktivní např. v oblasti logistiky, výroby leteckých paliv, krmiv pro zvířata, látek pro farmaceutický a chemický průmysl, hnojiv a ochranných látek pro zemědělství nebo obalů pro potravinářství.

[2] Např. v rozhodnutí Úřadu č. j. S295/2009/KS-15012/2009/840 Scholz AG / Scholz Holding GmbH , č. j. S131/2008/KS-09886/840 Scholz AG / HEIM Trade, a.s. / Scholz Holding GmbH., ÚOHS-S340/2008/KS-1287/2009/840 MORAVIA STEEL a.s. / Moravskoslezský kovošrot, a.s., S 56/05-492/05-SOHS II KOVOŠROT GROUP, s.r.o. / FIREMET s.r.o. / KOVOŠROT PRAHA a.s. nebo  S 59/07-5600/07/610 Scholz Holding GmbH / FIREMET s.r.o. / KOVOŠROT GROUP, s.r.o.

[3] Viz dokument č. 15 spisu správního řízení.

[4] Např. v rozhodnutí Úřadu č. j. S295/2009/KS-15012/2009/840 Scholz AG / Scholz Holding GmbH , č. j. S131/2008/KS-09886/840 Scholz AG / HEIM Trade, a.s. / Scholz Holding GmbH.

[5] Např. rozhodnutí Úřadu č. j. S 56/05-492/05-SOHS II KOVOŠROT GROUP, s.r.o. / FIREMET s.r.o. / KOVOŠROT PRAHA a.s. nebo S 59/07-5600/07/610 Scholz Holding GmbH / FIREMET s.r.o. / KOVOŠROT GROUP, s.r.o.

[6] Např. rozhodnutí úřadu č. j. ÚOHS-S340/2008/KS-1287/2009/840 MORAVIA STEEL a.s. / Moravskoslezský kovošrot, a.s., nebo v rozhodnutí Evropské komise ve věci ECSC.1358 SCHOLZ/ALBA/JV, M.4469 Scholz/voestalpine/Scholz Austria, M.5714 – Scholz/Scholz Austria/Kovosrot nebo M.10157 - AURUBIS / TSR RECYCLING / JV.

vyhledávání ve sbírkách rozhodnutí

cs | en