číslo jednací: S0303/2018/VZ-24953/2018/511/THl

Instance I.
Věc Oprava fasád objektů zadavatele
Účastníci
  1. Česká republika - Kancelář Poslanecké sněmovny
  2. AVERS, spol. s.r.o.
  3. AKANT ART, v.o.s.,
Typ správního řízení Veřejná zakázka
Typ rozhodnutí § 257 písm. c) zákona č. 134/2016 Sb.
Rok 2018
Datum nabytí právní moci 22. 11. 2018
Související rozhodnutí S0303/2018/VZ-24953/2018/511/THl
R0157/2018/VZ-34497/2018/323/MBr
Dokumenty file icon 2018_S0303.pdf 368 KB

Č. j.:ÚOHS-S0303/2018/VZ-24953/2018/511/THl

 

Brno: 30. srpna 2018

 

 

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže příslušný podle § 248 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, ve správním řízení zahájeném dne 26. 7. 2018 na základě nedatovaného návrhu, jehož účastníky jsou

  • zadavatel – Česká republika - Kancelář Poslanecké sněmovny, IČO 00006572, se sídlem Sněmovní 176/4 , 118 00 Praha 1, ve správním řízení zastoupena S – Invest CZ s.r.o., IČO 25526171, se sídlem Kaštanová 496/123a, 620 00 Brno, na základě plné moci ze dne 31. 7. 2018
  • navrhovatel – společnosti:

o      AVERS, spol. s.r.o., IČO 41190840, se sídlem Michelská 240/49, 141 00 Praha 4,

o      AKANT ART, v.o.s., IČO 25686763, se sídlem Celniční 238, 198 00 Praha 9, ve správním řízení zastoupená společností AVERS, spol. s r.o., IČO 41190840, se sídlem Michelská 240/49, 141 00 Praha 4,

které dne 20. 6. 2018 uzavřely podle § 2716 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů společenskou smlouvu o vzniku společnosti „KPS-FASÁDY“ za účelem společné účasti v zadávacím řízení,

ve věci veřejné zakázky „Oprava fasád objektů zadavatele“ zadávané ve zjednodušeném podlimitním řízení zahájeném dne 8. 6. 2018 uveřejněním výzvy k podání nabídek na profilu zadavatele http://nen.nipez.cz/profil/KPS pod systémovým číslem N006/18/V00009226,

vydává toto:

usnesení:

Správní řízení se podle § 257 písm. c) zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, zastavuje, neboť v souvislosti s podáním nedatovaného návrhu navrhovatele – společností AVERS, spol. s.r.o., IČO 41190840, se sídlem Michelská 240/49, 141 00 Praha 4, a AKANT ART, v.o.s., IČO 25686763, se sídlem Celniční 238, 198 00 Praha 9, které dne 20. 6. 2018 uzavřely podle § 2716 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů společenskou smlouvu o vzniku společnosti „KPS-FASÁDY“ za účelem společné účasti v zadávacím řízení – na zahájení správního řízení o přezkoumání úkonů zadavatele – Česká republika - Kancelář Poslanecké sněmovny, IČO 00006572, se sídlem Sněmovní 176/4 , 118 00 Praha 1 – učiněných při zadávání veřejné zakázky „Oprava fasád objektů zadavatele“ ve zjednodušeném podlimitním řízení zahájeném dne 8. 6. 2018 uveřejněním výzvy k podání nabídek na profilu zadavatele pod systémovým číslem N006/18/V00009226, nedošlo ke složení kauce v souladu s § 255 citovaného zákona.

 

Odůvodnění

1.             Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (dále jen „Úřad“) jako orgán příslušný podle ustanovení § 248 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále jen „zákon“), k výkonu dozoru nad dodržováním pravidel stanovených tímto zákonem a zadávacími podmínkami pro zadání podlimitní a nadlimitní veřejné zakázky, včetně koncese s výjimkou koncesí malého rozsahu podle § 178 zákona, a pro zvláštní postupy podle části šesté zákona, obdržel dne 26. 7. 2018 nedatovaný návrh navrhovatele – společnosti AVERS, spol. s.r.o., IČO 41190840, se sídlem Michelská 240/49, 141 00 Praha 4, a AKANT ART, v.o.s., IČO 25686763, se sídlem Celniční 238, 198 00 Praha 9, které dne 20. 6. 2018 uzavřely podle § 2716 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů společenskou smlouvu o vzniku společnosti „KPS-FASÁDY“ za účelem společné účasti v zadávacím řízení (dále jen „navrhovatel“) – na za          hájení správního řízení o přezkoumání úkonů učiněných zadavatelem – Česká republika - Kancelář Poslanecké sněmovny, IČO 00006572, se sídlem Sněmovní 176/4 , 118 00 Praha 1, ve správním řízení zastoupena S – Invest CZ s.r.o., IČO 25526171, se sídlem Kaštanová 496/123a, 620 00 Brno, na základě plné moci ze dne 31. 7. 2018 (dále jen „zadavatel“) – při zadávání veřejné zakázky „Oprava fasád objektů zadavatele“ ve zjednodušeném podlimitním řízení zahájeném dne 8. 6. 2018 uveřejněním výzvy k podání nabídek na profilu zadavatele pod systémovým číslem N006/18/V00009226 (dále jen „zadávací řízení“ nebo „veřejná zakázka“).

2.             Dnem 26. 7. 2018, kdy Úřad návrh obdržel, bylo podle § 249 zákona ve spojení s § 44 odst. 1 správního řádu, zahájeno správní řízení o přezkoumání úkonů zadavatele.

3.             Návrh navrhovatele směřuje proti „Vyrozumění zadavatele o nepodání nabídky“ ze dne 2. 7. 2018, kterým zadavatel navrhovateli oznámil, že nabídka podaná navrhovatelem prostřednictvím portálu https://nen.nipez.cz byla zašifrována chybným šifrovacím klíčem, tudíž je pro zadavatele nečitelná, a je tedy označená jako nepodaná. Návrh také směřuje proti zadávacím podmínkám, kdy navrhovatel tvrdí, že zadavatel podrobně nepopsal postup vkládání nabídky na portál https://nen.nipez.cz. Navrhovatel se návrhem domáhá, aby Úřad uložil zadavateli nápravné opatření spočívající ve zrušení zadávacího řízení.

4.             Účastníky správního řízení podle ustanovení § 256 zákona jsou:

  • zadavatel,
  • navrhovatel.

5.             Zahájení správního řízení oznámil Úřad účastníkům řízení přípisem č. j. ÚOHS-S0303/2018/VZ-22181/2018/511/THl ze dne 31. 7. 2018.

6.             Usnesením č. j. ÚOHS-S0303/2018/VZ-22192/2018/511/THl ze dne 31. 7. 2018 určil Úřad navrhovateli 3denní lhůtu k doručení plné moci či jiného dokladu prokazujícího oprávnění společnosti AVERS, spol. s r.o., IČO 41190840, se sídlem Michelská 240/49, 141 00 Praha 4 k podání návrhu na zahájení správního řízení o přezkoumání úkonů zadavatele k Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže, a v případě, že má navrhovatele v dalším průběhu správního řízení zastupovat společnostem AVERS, spol. s r.o., IČO 41190840, se sídlem Michelská 240/49, 141 00 Praha 4, též plné moci k zastupování navrhovatele ve správním řízení.,

7.             Dne 1. 8. 2018 Úřad obdržel podání navrhovatele, jehož obsahem byla plná moc.

8.             Dne 1. 8. 2018 Úřad prostřednictvím datové schránky obdržel vyjádření zadavatele k návrhu z téhož dne.

9.             Dne 1. 8. 2018 Úřad obdržel prostřednictvím datové schránky část dokumentace o zadávacím řízení. Zbývající část dokumentace o zadávacím řízení obdržel Úřad dne 2. 8. 2018 prostřednictvím poštovní zásilky.

10.         Usnesením č. j. ÚOHS-S0303/2018/VZ-23033/2018/511/THl ze dne 7. 8. 2018 určil Úřad navrhovateli 3denní lhůtu k předložení kompletní elektronické verze dokumentu, který nahrával do elektronického nástroje NEN jako nabídku na veřejnou zakázku.

11.         Dne 10. 8. 2018 Úřad obdržel od navrhovatele jeho nabídku na veřejnou zakázku.

12.         Usnesením č. j. ÚOHS-S0303/2018/VZ-23732/2018/511/THl ze dne 14. 8. 2018 určil Úřad zadavateli lhůtu k provedení úkonu – podání informace Úřadu o dalších úkonech, které zadavatel v šetřeném zadávacím řízení v průběhu správního řízení provede, a o úkonech které provedl v mezidobí od zaslání dokumentace o zadávacím řízení Úřadu do doručení výše uvedeného usnesení, a zaslání příslušné dokumentace o zadávacím řízení pořízené v souvislosti s provedenými úkony.

13.         Dne 15. 8. 2018 Úřad prostřednictvím datové schránky obdržel sdělení zadavatele, že v průběhu správního řízení, tj. v mezidobí od zaslání dokumentace o zadávacím řízení do doručení usnesení č. j. ÚOHS-S0303/2018/VZ-23732/2018/511/THI ze dne 14. 8. 2018, neprovedl v šetřeném zadávacím řízení žádné úkony.

14.         Úřad přezkoumal náležitosti návrhu a na základě zjištěných skutečností dospěl k závěru, že v dané věci nedošlo ke složení kauce v souladu s § 255 odst. 1 zákona na účet Úřadu, a proto správní řízení podle § 257 písm. c) zákona zastavil. Ke svému rozhodnutí Úřad uvádí následující rozhodné skutečnosti.

Relevantní ustanovení právních předpisů

15.         Podle § 28 odst. 1 písm. f) se pro účely tohoto zákona nabídkou rozumí údaje nebo doklady, které dodavatel podal písemně zadavateli na základě zadávací dokumentace.

16.         Podle § 255 odst. 1 zákona je ve lhůtě pro doručení návrhu navrhovatel povinen složit na účet Úřadu kauci ve výši 1 % z nabídkové ceny navrhovatele za celou dobu plnění veřejné zakázky nebo za dobu prvních čtyř let plnění v případě smluv na dobu neurčitou, nejméně však ve výši 50 000 Kč, nejvýše ve výši 10 000 000 Kč. V případě, že navrhovatel nemůže stanovit celkovou nabídkovou cenu, je povinen složit kauci 100 000 Kč. V případě návrhu na uložení zákazu plnění smlouvy je navrhovatel povinen složit kauci ve výši 200 000 Kč. Bankovní spojení Úřad uveřejní na své internetové adrese.

17.         Podle § 257 písm. c) zákona Úřad zahájené řízení usnesením zastaví, jestliže nedošlo ke složení kauce v souladu s § 255 zákona.

Zjištěné skutečnosti

18.         V čl. 1.1. zadávacích podmínek, nazvaném „Adresa profilu zadavatele a elektronického nástroje, v němž je zadávací řízení vedeno“ je uveden odkaz: https://nen.nipez.cz/profil/KPS.

19.         V čl. 8. zadávacích podmínek, nazvaném „Údaje o podání nabídky“ je uvedeno, že se nabídky podávají „písemně, a to v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje, ve lhůtě pro podání nabídek. Nabídky musí být zadavateli doručeny do skončení lhůty pro podání nabídek.“

20.         V čl. 8.1. zadávacích podmínek, nazvaném „Předložení nabídkové ceny v nabídce“ je uvedeno, že zadavatel požaduje, aby nabídková cena byla součástí nabídky. Nabídka vč. nabídkové ceny má být předána v „jediné obálce“.

21.         V čl. 13.4.1. zadávacích podmínek je uvedeno: „Zadavatel požaduje, aby účastník zadávacího řízení doložil v nabídce výpočet jednotlivých položek nabídkové ceny, a to oceněním soupisu prací a výkazu výměr z PROJEKTU. Ke stanovení nabídkové ceny slouží soupis prací a výkaz výměr, který je součástí zadávací dokumentace (konkrétně PROJEKTU). Účastníkem zadávacího řízení oceněný soupis prací a výkaz výměr je dále označený jako ROZPOČET. ROZPOČET bude součástí nabídky.“

22.         V čl. 13.4.2. zadávacích podmínek je uvedeno: „Nabídkovou cenou se rozumí cena stanovená účastníkem zadávacího řízení za celý předmět plnění veřejné zakázky podle soupisu prací a výkazu výměr dle PROJEKTU v Kč bez DPH, která zahrnuje v cenách jednotlivých položek veškeré související náklady spojené s realizací předmětu plnění podle odst. 13.4.3. Nabídková cena nesmí překročit hodnotu 23.271.000 Kč bez DPH.“

23.         V čl. 13.4.4. zadávacích podmínek je uvedeno: „Nabídková cena bude uvedena ve skladbě cena v Kč bez DPH, sazba a výše DPH, cena v Kč vč. DPH. Účastník zadávacího řízení zapíše nabídkovou cenu do „Krycího listu číselně vyjádřitelných kritérií hodnocení“ a do textu smlouvy. V případě, že bude v nabídce rozpor mezi hodnotou nabídkové ceny zapsané v „Krycím listu číselně vyjádřitelných kritérií hodnocení“ a mezi hodnotou nabídkové ceny zapsané v textu smlouvy, bude pro hodnocení nabídek použita nabídková cena zapsaná v textu smlouvy a cena zapsaná v textu smlouvy bude také rozhodná pro uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem.“

24.         V dokumentu „Krycí list číselně vyjádřitelných kritérií hodnocení“, který je součástí nabídky navrhovatele, kterou navrhovatel zaslal Úřadu na základě usnesení č. j. ÚOHS-S0303/2018/VZ-23033/2018/511/THl ze dne 7. 8. 2018 je uvedeno:

 

 

 

„Celková výše nabídkové ceny:

 

nabídková cena v Kč

bez DPH

DPH 21 %

vč. DPH

Celková výše nabídkové ceny

18 977 863

3 985 351

22 963 214“

25.         Dokument „Údaje o předložených nabídkách“ ze dne 29. 6. 2018, který je součástí dokumentace o zadávacím řízení, uvádí, že zadavatel provedl otevírání nabídek v elektronické podobě, které podali účastníci zadávacího řízení podle ustanovení § 109 zákona. Dokument shrnuje základní údaje z nabídek. Nabídka navrhovatele byla označena č. 1 a je k ní uvedeno: „Nabídka byla doručena ve stanovené lhůtě. Nabídka byla označená jako nepodaná, neboť byla zašifrovaná chybným šifrovacím klíčem. Takto podaná nabídka je nečitelná a je označená jako nepodaná. Vyrozumění zadavatele bylo odesláno prostřednictvím NEN.“

26.         V dokumentu „Vyrozumění zadavatele o nepodání nabídky“ ze dne 2. 7. 2018 zadavatel sdělil navrhovateli, že nabídka navrhovatele byla zadavateli doručena a zašifrována chybným šifrovacím klíčem. Zadavatel uvedl, že takto podaná nabídka je pro něj nečitelná a je tedy označena jako nepodaná. Zadavatel dále upozornil, že opožděně podané nabídky, nebo nabídky doručené jiným než zadavatelem určeným způsobem, se v souladu s § 28 odst. 2 zákona nepovažují za podané a v průběhu zadávacího řízení se k nim nepřihlíží.

K zastavení správního řízení

27.         Úřad předně v obecné rovině konstatuje, že nezbytným předpokladem pro to, aby správní řízení před Úřadem vůbec mohlo proběhnout, je složení kauce v příslušné výši před zahájením správního řízení, resp. ve lhůtě pro doručení návrhu. Účelem kauce je eliminace zjevně účelových a bezdůvodných návrhů, jejichž cílem by bylo toliko blokování dalšího průběhu zadávacího řízení. Pro zajištění výše uvedeného účelu je pak kauce v § 255 odst. 1 zákona upravena takovým způsobem, aby výše kauce byla v určitém poměru k hodnotě přezkoumávané veřejné zakázky. Povinnost složení kauce je povinností absolutní, což znamená, že neexistují žádné důvody pro její prominutí, tj. navrhovatel je povinen kauci složit vždy, pokud má zájem na tom, aby se Úřad jeho návrhem věcně zabýval. Nesložení kauce v zákonné výši, tj. její nesložení vůbec či složení v nižší výši, než je zákonem požadováno, má za následek, že správní řízení zahájené na základě takového návrhu musí být podle § 257 písm. c) zákona Úřadem bez dalšího zastaveno.

28.         Úřad dne 26. 7. 2018 obdržel návrh navrhovatele, jehož součástí byl doklad o složení kauce, ze kterého vyplývá, že navrhovatel poukázal na účet Úřadu kauci ve výši 100 000 Kč. Tato částka byla připsána na účet Úřadu dne 26. 7. 2018.

29.         Z doručenky rozhodnutí zadavatele o námitkách bylo Úřadem zjištěno, že předmětné rozhodnutí bylo zadavatelem navrhovateli doručeno dne 16. 7. 2018. Jak je zřejmé z § 255 odst. 1 zákona v návaznosti na ustanovení § 251 odst. 2 zákona, kauce musí být na účet Úřadu připsána nejpozději poslední den lhůty pro doručení návrhu Úřadu, tj. do 10 kalendářních dnů ode dne, v němž stěžovatel obdržel rozhodnutí, kterým zadavatel námitkám nevyhověl. Posledním dnem lhůty pro doručení návrhu Úřadu, a tedy i posledním dnem lhůty pro připsání kauce na účet Úřadu, byl v šetřeném případě čtvrtek 26. 7. 2018. Nejpozději tento den tak musela být kauce na účet Úřadu navrhovatelem připsána, a to v plné zákonné výši.

30.         Úřad primárně akcentuje, že ustanovení § 255 odst. 1 zákona hovoří ve vztahu k výši kauce, potažmo ve vztahu k jejímu výpočtu, o nabídkové ceně navrhovatele. K tomu Úřad odkazuje např. na rozsudek Nejvyššího správního soudu sp. zn. 8 As 158/2015 ze dne 1. 7. 2016, v němž bylo řečeno, že „Předpokládanou hodnotu veřejné zakázky totiž stanoví zadavatel jako předpokládanou výši svého závazku před zahájením zadávacího řízení a její správný výpočet určuje druh zadávacího řízení. Naproti tomu nabídková cena je hodnotou, podle které mají být nabídky hodnoceny a nemusí se odvíjet od celkového závazku zadavatele za celou dobu a za celé plnění dodavatele. Předpokládaná hodnota zakázky a nabídková cena tedy nejsou týmž údajem.“. Úřad uvádí, že ačkoliv byl uvedený závěr Nejvyššího správního soudu judikován ve vztahu k působnosti zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „předchozí právní úprava“), lze citovaný závěr vztáhnout rovněž na šetřený případ, kdy Úřad postupuje dle zákona (zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek), neboť v tomto ohledu nedošlo mezi § 115 předchozí právní úpravy a § 255 zákona ke změně. Je přitom zcela zřejmé, že termín „nabídková cena“ má přímou návaznost na samotnou nabídku.

31.         Ze zadávací dokumentace je zřejmé, že účastníci zadávacího řízení měli svou nabídkovou cenu uvést v dokumentu „Krycí list číselně vyjádřitelných kritérií hodnocení“, přičemž nabídkovou cenu tvoří cena za celý předmět plnění veřejné zakázky podle soupisu prací a výkazu výměr v Kč bez DPH.

32.         Navrhovatel v předmětném zadávacím řízení doručil zadavateli svou nabídku prostřednictvím elektronického nástroje http://nen.nipez.cz, což vyplývá nejen z tvrzení navrhovatele uvedeného v návrhu, ale také z dokumentu „Údaje o předložených nabídkách“ ze dne 29. 6. 2018, kde zadavatel výslovně uvedl, že mu nabídka navrhovatele byla doručena. Zadavateli se však nepovedlo nabídku navrhovatele rozšifrovat a přečíst, proto navrhovateli oznámil, že jím podaná nabídka je pro něj nečitelná, a tudíž je označena jako nepodaná.

33.         Z nabídky navrhovatele, kterou si Úřad od navrhovatele vyžádal, vyplývá, že navrhovatel stanovil svou celkovou nabídkovou cenu na částku 18 977 863 Kč bez DPH. Dle § 255 odst. 1 zákona je navrhovatel povinen v souvislosti s podáním návrhu složit kauci ve výši 1 % z nabídkové ceny navrhovatele za celou dobu plnění veřejné zakázky, pouze v případě, že navrhovatel nemůže stanovit celkovou nabídkovou cenu, je povinen složit kauci ve výši 100 000 Kč. V šetřeném případě je zřejmé, že navrhovatel svou celkovou nabídkovou cenu stanovit mohl, neboť nabídku do zadávacího řízení zpracoval a prokazatelně zadavateli doručil. Navrhovatel měl tudíž kauci určit podle této nabídkové ceny, tzn. měl složit kauci ve výši 1 % z nabídkové ceny navrhovatele za celou dobu plnění veřejné zakázky, tj. 189 778,63 Kč. Úřad dodává, že skutečnost, že nabídka byla pro zadavatele nečitelná, nehraje ve vztahu k určení výše kauce roli, neboť pro způsob určení výše kauce je dle § 255 odst. 1 zákona rozhodné to, zda nabídkovou cenu zná navrhovatel.

34.         Úřad konstatuje, že dne 26. 7. 2018, tedy poslední den lhůty pro složení kauce, složil navrhovatel na účet Úřadu kauci ve výši pouze 100 000 Kč a doklad o složení kauce učinil součástí návrhu. Z toho vyplývá, že navrhovatel nesložil kauci v souladu se zákonem.

35.         Pro úplnost Úřad uvádí, že zákon rozlišuje náležitosti návrhu, jejichž absenci lze odstranit ve lhůtě stanovené Úřadem [srov. § 257 písm. a) zákona], a náležitosti, resp. podmínky řízení, jejichž absence je bez dalšího důvodem pro zastavení řízení, kam patří mj. i situace uvedená v § 257 písm. c) zákona, tedy že nedojde ke složení kauce v souladu s § 255 zákona (tj. v řádné výši a ve stanovené lhůtě). Pro ustanovení § 257 písm. c) zákona, kam spadá také šetřený případ, zákonodárce možnost zhojení absentující podmínky řízení v dodatečné lhůtě stanovené Úřadem nezakotvil. Úřad proto nemůže navrhovatele k odstranění takové vady řízení vyzvat či zkoumat důvody, pro které ke složení kauce v zákonem stanovené výši a lhůtě nedošlo.

36.         Úřad dále poznamenává, že z důvodu procesní ekonomie již považoval za neúčelné stanovit účastníkům řízení lhůtu k vyjádření se k podkladům rozhodnutí ve smyslu § 261 odst. 3 zákona, neboť Úřad je povinen dle § 6 odst. 2 správního řádu postupovat tak, aby nikomu nevznikaly zbytečné náklady a dotčené osoby co možná nejméně zatěžoval. Za situace, kdy je zřejmé, že je dán důvod pro zastavení správního řízení podle § 257 písm. c) zákona, by vyjádření účastníků řízení k otázkám, jejichž závazné posouzení mělo být obsahem rozhodnutí za situace, kdy by nebyl dán důvod pro zastavení správního řízení, a jejichž okruh (tedy předmět řízení) byl vymezen na základě podaného návrhu navrhovatele, účastníkům řízení mohlo způsobit toliko zbytečné náklady, aniž by takové vyjádření mohlo ovlivnit výsledek správního řízení. Z toho důvodu Úřad lhůtu podle § 261 odst. 3 zákona účastníkům řízení nestanovil.

37.         Úřad proto uzavírá, že navrhovatel nesložil na účet Úřadu ve lhůtě pro doručení návrhu kauci v souladu s § 255 zákona, neboť dle tohoto ustanovení měl složit kauci ve výši 1 % z nabídkové ceny, tj. 189 778,63 Kč, avšak složil pouze 100 000 Kč. Z toho důvodu Úřad podle § 257 písm. c) zákona rozhodl o zastavení správního řízení tak, jak je uvedeno ve výroku tohoto usnesení.

 

 Poučení

Proti tomuto usnesení lze do 15 dní ode dne jeho doručení podat rozklad k předsedovi Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže, a to prostřednictvím Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže – Sekce veřejných zakázek, třída Kpt. Jaroše 1926/7, Černá Pole, 604 55 Brno. Včas podaný rozklad nemá podle § 76 odst. 5 správního řádu odkladný účinek. Rozklad a další podání účastníků učiněná
v řízení o rozkladu se podle § 261 odst. 1 písm. b) zákona zasílají Úřadu výhradně prostřednictvím datové schránky nebo jako datová zpráva podepsaná uznávaným elektronickým podpisem.

 

 

 

otisk úředního razítka

 

 

 

 

v z. Mgr. Michal Kobza

JUDr. Eva Kubišová

místopředsedkyně

 

 

  

 

 

Obdrží:

1.             S – Invest CZ s.r.o., Kaštanová 496/123a, 620 00 Brno

2.             AVERS, spol. s r.o., Michelská 240/49, 141 00 Praha 4,

 

Vypraveno dne:

viz otisk razítka na poštovní obálce nebo časový údaj na obálce datové zprávy

vyhledávání ve sbírkách rozhodnutí

cs | en
+420 542 167 111 · posta@uohs.cz