číslo jednací: S907/2014/KS-26206/2014/840/DVá

Instance I.
Věc Spojení soutěžitelů SLOT Group, a.s. a MASOX, a.s.
Účastníci
  1. SLOT Group, a.s.
  2. MASOX, a.s.
Typ správního řízení Spojování soutěžitelů (fúze)
Výrok povoleno
Rok 2014
Datum nabytí právní moci 12. 12. 2014
Dokumenty file icon 2014_S907.pdf 330 KB

 

Č. j.:ÚOHS-S907/2014/KS-26206/2014/840/DVá

 

10. 12. 2014

 

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže ve správním řízení sp. zn. ÚOHS-S907/2014/KS, zahájeném dne 3. 11. 2014 podle § 44 odst. 1 zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, a § 15 zákona č. 143/2001 Sb., o ochraně hospodářské soutěže a o změně některých zákonů (zákon o ochraně hospodářské soutěže), ve znění pozdějších předpisů, v souladu s § 21 téhož zákona, na základě návrhu účastníka řízení, společnosti SLOT Group, a.s., se sídlem Karlovy Vary, Jáchymovská 142, IČ: 62741560, zastoupeného JUDr. Dagmar Dubeckou, Ph.D., advokátkou, se sídlem Praha 1, Jungmannova 754/24, na povolení spojení soutěžitelů ve smyslu § 12 a násl. téhož zákona, vydává toto

rozhodnutí:

 

Spojení soutěžitelů SLOT Group, a.s., se sídlem Karlovy Vary, Jáchymovská 142, IČ: 62741560, a MASOX, a.s., se sídlem Praha 1, Václavské nám. 794/38, IČ: 28373154, ke kterému má dojít dle § 12 odst. 3 písm. a) zákona č. 143/2001 Sb., o ochraně hospodářské soutěže a o změně některých zákonů (zákon o ochraně hospodářské soutěže), ve znění pozdějších předpisů, na základě Dohody o záměru, uzavřené dne […OBCHODNÍ TAJEMSTVÍ…]mezi společnostmi SLOT Group, a.s., jako kupujícím, a společností Valentino-M, a.s., se sídlem Praha 1, Václavské náměstí č.p. 794/38, jako prodávajícím, v jejímž důsledku má společnost SLOT Group, a.s. nabýt akcie představující 100% podíl na základním kapitálu a hlasovacích právech ve společnosti MASOX, a.s., a tím i možnost tuto společnost výlučně kontrolovat, se dle § 16 odst. 2 téhož zákona

povoluje.

 

 

Odůvodnění

 

1. Při posuzování spojení soutěžitelů vycházel Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (dále jen „Úřad“) zejména z návrhu na povolení spojení, dotazníku k povolení spojení, listiny zakládající spojení, výpisů z obchodního rejstříku, výročních zpráv, jakož i dalších skutečností týkajících se spojujících se soutěžitelů.

2. Skutečnost, že se Úřad spojením zabývá, byla v souladu s § 16 odst. 1 zákona č. 143/2001 Sb., o ochraně hospodářské soutěže a o změně některých zákonů (zákon o ochraně hospodářské soutěže), ve znění pozdějších předpisů (dále též „zákon“), zveřejněna v Obchodním věstníku č. OV 457449 ze dne 6. 11. 2014. Tato skutečnost byla současně zveřejněna na internetových stránkách Úřadu. Ve stanovené lhůtě 5 dnů pro podání případných připomínek ani později Úřad žádnou námitku k uvedenému spojení soutěžitelů neobdržel.

I. Notifikační podmínky

3. K navrhované transakci má dojít na základě Dohody o záměru, která byla uzavřena dne […OBCHODNÍ TAJEMSTVÍ…]mezi společnostmi SLOT Group, a.s., se sídlem Karlovy Vary, Jáchymovská 142, IČ: 62741560 (dále jen „SLOT“), jako kupujícím, a společností Valentino-M, a.s., se sídlem Praha 1, Václavské náměstí č.p. 794/38, jako prodávajícím. V důsledku realizace předmětné dohody má společnost SLOT nabýt akcie představující 100% podíl na základním kapitálu a hlasovacích právech ve společnosti MASOX, a.s., se sídlem Praha 1, Václavské nám. 794/38, IČ: 28373154 (dále též „MASOX“), a tím i možnost tuto společnost výlučně kontrolovat.

4. Posuzovaná transakce tak představuje spojení soutěžitelů podle § 12 odst. 3 písm. a) zákona, neboť podle citovaného ustanovení se za spojení soutěžitelů považuje situace, kdy jedna nebo více osob, které nejsou podnikateli, ale kontrolují již jednoho soutěžitele, anebo jestliže jeden nebo více podnikatelů získá možnost přímo nebo nepřímo kontrolovat jiného soutěžitele nabytím účastnických cenných papírů, obchodních nebo členských podílů.

5. Dále se Úřad zabýval otázkou, zda předmětné spojení splňuje také druhé notifikační kritérium, stanovené v § 13 zákona. Vzhledem k tomu, že celkový čistý obrat všech spojujících se soutěžitelů dosažený za poslední účetní období na trhu České republiky je vyšší než 1,5 miliardy Kč a alespoň dva spojující se soutěžitelé dosáhli každý za poslední účetní období na trhu České republiky čistého obratu vyššího než 250 milionů Kč, je notifikační podmínka stanovená v § 13 písm. a) zákona splněna. Navrhované spojení soutěžitelů tak podléhá povolení Úřadu.

II. Charakteristika spojujících se soutěžitelů

6. Společnost SLOT působí na území České republiky zejména v oblasti herního průmyslu, přičemž se zabývá provozováním výherních hracích přístrojů, technických her, sázkových her v kasinu a kurzových sázek. Společnost SLOT je kontrolována fyzickou osobou, panem M. P.

7. Nabývaná společnost MASOX rovněž působí na území České republiky v oblasti herního průmyslu, když se zaměřuje na provozování výherních hracích přístrojů a technických her. Společnost MASOX kontroluje společnosti TSUNAMI BARY s.r.o. a T-M Group, s.r.o., jež se zabývají zejména hostinskou činností. Před realizací předmětného spojení soutěžitelů jsou nabývaná společnost MASOX a její dceřiné společnosti přímo či nepřímo kontrolovány společností Valentino-M, a.s.

III. Dopady spojení

8. Za účelem zjištění, zda navrhované spojení soutěžitelů nebude mít za následek podstatné narušení hospodářské soutěže, zejména proto, že by jím vzniklo nebo bylo posíleno dominantní postavení spojujících se soutěžitelů nebo některého z nich, Úřad vymezuje relevantní trh, kterým je v souladu s § 2 odst. 3 zákona trh zboží, které je z hlediska jeho charakteristiky, ceny a zamýšleného použití shodné, porovnatelné nebo vzájemně zastupitelné, a to na území, na němž jsou soutěžní podmínky dostatečně homogenní a zřetelně odlišitelné od sousedících území.

9. Při vymezování relevantních trhů v jednotlivých případech spojení soutěžitelů, k nimž dochází podle § 12 odst. 3 zákona, se Úřad zaměřuje na činnosti, které na území České republiky provozuje soutěžitel, nad nímž je v důsledku spojení získávána kontrola, a z nich pak zejména na ty, které se zároveň překrývají s činnostmi soutěžitele získávajícího možnost kontroly, resp. které jim vertikálně předcházejí či na ně navazují.

10. Jak nabývaná společnost MASOX, tak společnost SLOT působí v České republice v oblasti herního průmyslu. Předmětnou oblast je možné z různých hledisek členit na užší segmenty, např. na oblast loterií, oblast sázek nebo oblast her, přičemž v oblasti loterií je možné dále rozlišit např. loterie věcné, číselné či peněžní, v oblasti sázek pak sázky kursové nebo dostihové. V oblasti sázkových her lze podle jejich charakteru či způsobu sázky rozlišovat mezi tzv. živou hrou, řízenou krupiérem, a hrou na hracím zařízení. Hrací zařízení je možné podle jejich specifikace dále členit např. na výherní hrací přístroje nebo tzv. technické hry jako jsou video-loterijní terminály, elektronické rulety nebo lokální loterijní systémy.

11. Oblast herního průmyslu, tedy provozování loterií a podobných her, zahrnující mj. i provoz hracích zařízení, je v České republice regulována zákonem č. 202/1990 Sb., o loteriích a jiných podobných hrách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o loteriích“). Zákon o loteriích vyjmenovává povolené loterie a podobné hry a stanoví pravidla, podmínky a náležitosti nezbytné k jejich provozování. Pouze splnění takto stanovených podmínek pak umožňuje získat povolení k provozování těchto her, přičemž nezbytné povolení uděluje provozovateli v závislosti na typu hry Ministerstvo financí nebo místně příslušný krajský, městský či obecní úřad.

12. Podle výše uvedeného popisu podnikatelských aktivit spojujících se soutěžitelů dochází k překrytí jejich činností v oblasti provozování hracích zařízení; Úřad tak v rámci správního řízení posuzoval především tuto oblast.

13. Hrací zařízení smějí být podle zákona o loteriích provozována zejména v hernách a kasinech, a dále v pohostinských zařízeních. Jednotlivé provozovny způsobilé k provozování hracích zařízení, resp. jednotlivé typy těchto zařízení a přístrojů umístěné v těchto provozovnách, se od sebe v některých zásadních aspektech odlišují. Hernou se rozumí prostor, místnost či jejich soubor primárně určený k provozování výherních hracích přístrojů a technických her, přičemž provoz herny se řídí herním řádem schváleným místně příslušným orgánem.

14. Kasino je možné charakterizovat jako podnik, jenž se mimo provozování hracích zařízení (VHP a herní systémy jako kasinové výherní automaty, vysokovýherní videoloterijní terminály, elektronické rulety, apod.) zabývá i provozováním živých her. Zákon o loteriích přitom provozovateli kasina ukládá povinnosti, které se týkají mj. dohledu nad návštěvníky kasina a jejich evidence nebo zabezpečovacích a monitorovacích zařízení, která zaznamenávají průběh veškerých provozovaných her.[1] Rovněž všechny přípravné a závěrečné činnosti související s provozovanými hrami musejí být monitorovány a zaznamenány.[2]

15. Dalším z míst, kde smějí být některá hrací zařízení, zejména výherní hrací přístroje, provozovány, jsou pohostinská zařízení, která splňují podmínky zvláštního provozního režimu. Společným znakem uvedených provozoven nebo jejich částí výhradně určených k provozování takových zařízení či přístrojů je povinnost provozovatele zamezit účasti na hře osobám mladším 18 let.[3]

16. Hrací zařízení je možné na základě technických parametrů rozdělit na výherní hrací přístroje a tzv. technické hry.

17. Výherní hrací přístroj (dále též jen „VHP“) je zákonem o loteriích definován jako kompaktní, funkčně nedělitelné a programovatelné zařízení ovládané pouze jedním hráčem. Toto zařízení pracuje na principu otáčejících se válců a při dosažení stanovené kombinace znaků přináší hráči finanční výhru, jež je tvořena určitým násobkem vsazené finanční částky. V závislosti na charakteru provozovny, v níž je VHP instalován, je každý z jednotlivých typů VHP vybaven odlišným programem tak, aby výše vsazené částky, nejvyšší možné výhry či nejvyšší možné hodinové prohry odpovídala parametrům stanoveným zákonem o loteriích. Z hlediska zákonem stanovených kategorií tedy je možné VHP členit do užších segmentů a rozlišit VHP provozované v (i) hernách, (ii) kasinech a (iii) pohostinských zařízeních.

18. Technické hry jsou hrací zařízení, která se od VHP odlišují zejména tím, že se jedná o elektronická či elektromechanická zařízení provozovaná prostřednictvím centrálního loterního systému zejména v hernách a kasinech. Technické hry zahrnují videoloterijní terminály (dále též jen „VLT“) nebo elektromechanické rulety (dále též jen „EMR“), případně další obdobná technická zařízení, jako např. lokální loterní systémy (dále jen „LLS“).

19. V případě videoloterijních terminálů je tento systém tvořen centrální řídící jednotkou, která řídí veškeré herní procesy, tj. losování výsledků, přidělování výher, zobrazení výsledků, správu vkladů apod. Na tuto centrální jednotku (server) jsou pomocí zabezpečeného připojení napojeny jednotlivé koncové herní terminály obsluhované hráči. VLT nabízejí oproti výherním hracím přístrojům více herních možností na jednom přístroji, např. válcové hry, karetní hry, keno nebo elektronickou simulaci rulety.

20. Elektromechanická ruleta je vícemístné zařízení, které hráči umožňuje zúčastnit se elektronicky řízené číselné hry založené na principu klasické mechanické rulety. Při hře na EMR, kdy není předem určen počet účastníků hry ani není předem známa výše sázek, hráč zvolí na dotykové obrazovce nebo klávesnici výši sázky na jednotlivé herní kombinace. Hra dále probíhá automaticky, výherní číslo je náhodným jevem a výhry jsou vypočteny zabudovaným počítačovým a programovým zařízením z výše jednotlivých vkladů. Od VLT se toto zařízení odlišuje i vzhledem a velikostí, resp. prostorem nezbytným k jeho instalaci.

21. Lokání loterní systémy jsou trojmístná zařízení tvořená centrální jednotkou a pevně připojenými herními místy, jež jsou obsluhována sázejícími hráči. Herní procesy a správa vkladů jsou v případě LLS prováděny přímo konkrétním technickým zařízením.

22. Nabývaná společnost MASOX,stejně jako skupina SLOT, provozuje všechny typy hracích zařízení, tedy jak VHP, tak technické hry (VLT, EMR a LLS).

23. Při vymezování relevantních trhů z hlediska produktového v oblasti provozování hracích zařízení by s ohledem na různé technické parametry jednotlivých typů hracích zařízení přicházela v úvahu užší segmentace předmětným spojením soutěžitelů dotčené oblasti, a to na suboblast provozování VHP a suboblast provozování technických her. Tomuto členění odpovídá i zákonem o loteriích stanovené omezení výše částky, kterou lze vsadit do hry či omezení maximální výše výhry nebo prohry na jednom VHP, čímž se provozování VHP odlišuje od provozování technických her, pro něž taková omezení nejsou explicitně stanovena. V obou suboblastech provozování hracích přístrojů by mohly být vymezeny užší segmenty podle typu provozovny, kde jsou hrací přístroje provozovány, neboť zákon o loteriích pro jednotlivé typy provozoven stanovuje rozdílné povinnosti, jež je nutné splnit pro získání povolení k jejich provozu. Obdobně by na základě rozdílných technických parametrů zařízení pro technické hry bylo možné zvážit členění technických her na samostatné segmenty, tj. VLT, EMR a LLS.

24. Oproti uvedenému je však možné zohlednit skutečnost, že v herně, resp. v kasinu, mohou být a obvykle i jsou instalovány různé typy hracích zařízení, tudíž jednotliví provozovatelé hracích zařízení působí současně jak v suboblasti VHP, tak i v suboblasti technických her. Obdobné platí i o provozování jednotlivých typů technických her. Rovněž tak z hlediska účelu užití jednotlivých hracích zařízení lze tyto považovat za vzájemné substituty, neboť tato zařízení z hlediska své funkčnosti využívají u nabízených her stejné/obdobné principy náhodného výsledku. V této souvislosti lze uvést, že VLT představují plně elektronická hrací zařízení schopná simulovat principiálně stejné, byť graficky odlišné hry, které nabízejí elektromechanická zařízení, jako jsou VHP nebo EMR. Společný všem typům hracích zařízení je rovněž přístup hráče, resp. jeho zážitek ze hry, očekávání výsledku nebo možnosti výhry.  Takový přístup by pak svědčil spíše pro vymezení produktového relevantního trhu jako trhu provozování hracích zařízení.  

25. Vzhledem ke skutečnosti, že posuzované spojení soutěžitelů nevzbuzuje obavy z narušení hospodářské soutěže v předmětné oblasti při jakémkoli v úvahu připadajícím produktovém vymezení relevantního trhu, Úřad pro účely daného správního řízení ponechal otázku vymezení věcně relevantního trhu otevřenou a zabýval se situací v obou výše naznačených suboblastech, tedy suboblasti provozování VHP a suboblasti technických her. Obdobný přístup byl zvolen v předcházející rozhodovací praxi Úřadu týkající se této oblasti.[4]

26. Relevantní trh z hlediska geografického zahrnuje území, na kterém se realizuje vztah nabídky a poptávky po zboží za dostatečně homogenních podmínek, jimiž se odlišuje od ostatních území, na kterých nabídka a poptávka probíhá za podmínek zřetelně odlišných. Úřad v rámci správního řízení zkoumal, zda je možno relevantní trh vymezit jako trh národní nebo zda území ovlivněné předmětným spojením zahrnuje užší regiony či širší území, přesahující hranice České republiky.

27. Jak již bylo výše uvedeno, oblast herního průmyslu, do níž provozování hracích zařízení (VHP, VLT, EMR a LLS) náleží, je na celém území České republiky regulována zákonem o loteriích, přičemž povolení k provozování hracích zařízení, tj. zejména technických her a VHP umístěných v kasinu, uděluje na základě uvedeného zákona Ministerstvo financí České republiky. Oproti tomu, je-li VHP provozován v herně nebo pohostinském zařízení, je povolení k provozování VHP vydáváno příslušným městským či obecním úřadem.  

28. V suboblastech provozování VHP a technických her (VLT, EMR a LLS) je konečným spotřebitelem fyzická osoba, tedy hráč. Z hlediska dostupnosti provozovny s VHP (mimo VHP provozovaná v kasinu) pro hráče by bylo možné geografický relevantní trh vymezit jako spíše lokální. Ve prospěch uvedeného svědčí rovněž místní působnost schvalujícího orgánu. Tento orgán nejen uděluje povolení k činnosti provozovateli VHP, ale na základě obecně závazné vyhlášky může tuto činnost významným způsobem regulovat z hlediska provozní doby nebo umístění provozovny, případně takovou činnost zcela zakázat. Nezbytné povolení obecního úřadu má tak zásadní vliv na přítomnost provozovatele VHP na trhu.

29. Obdobně lze postupovat i v případě technických her, kde se jedná o centralizované systémy řízené centrální jednotkou, umístěnou mimo konkrétní hernu (zejména VLT a EMR). Z hlediska nabídky mohou tyto systémy pomocí připojených terminálů pokrývat široké území a povolení k provozu uvedených her vydává na národní úrovni Ministerstvo financí České republiky. Obdobně jako v případě VHP však i zde místně příslušný samosprávný orgán prostřednictvím obecně závazné vyhlášky může stanovit podmínky k provozování technických her (např. provozní doba, umístění provozovny) a má tak možnost zásadně ovlivnit situaci na trhu. Současně má Úřad za to, že z hlediska poptávky, tj. dostupnosti provozovny či konkrétního hracího zařízení, resp. koncového terminálu hracího zařízení, pro konečného spotřebitele, by bylo možné vymezit geografický relevantní trh jako lokální či místní. Důvodem k tomuto přístupu je zejména reálný předpoklad, že spotřebitel, fyzická osoba, poptává nabízenou službu, tedy vyhledává příležitost ke hře, zejména v místě svého pobytu (městě či obci), případně v blízkém okolí. Úřad však ze stejného důvodu, uvedeného v části týkající se věcného vymezení relevantního trhu, ponechal rovněž otázku geografického vymezení relevantního trhu pro oblast provozování VHP a technických her otevřenou.[5] 

30. Ve spojením dotčené suboblasti provozování VHP působí na území České republiky jak společnost MASOX s tržním podílem, který nepřesahuje hranici [0-5] %, tak skupina SLOT, jejíž tržní podíl je nižší než [0-5] %. Společný tržní podíl spojujících se soutěžitelů v suboblasti provozování VHP na území České republiky nepřesahuje [5-15] %, a to i v případě segmetnu provozování VHP v hernách.[6] Ve zmiňované suboblasti působí řada konkurentů, kteří se zabývají provozováním, případně i výrobou či distribucí VHP, jako například společnosti Synot Tip, a.s., NET and GAMES a.s.,[7] European Data Project s.r.o. či BONVER, a.s., stejně jako přítomností řady menších provozovatelů VHP. 

31. Ve spojením dotčené suboblasti provozování technických her (VLT, EMR a LLS) působí na území České republiky rovněž oba spojující se soutěžitelé, přičemž tržní podíl skupiny SLOT činí cca [5-15] %, oproti tomu tržní podíl společnosti MASOX dosahuje cca [0-5] %. Společný tržní podíl spojujících se soutěžitelů pak nepřesahuje hranici [5-15]%. Při užším vymezení produktového trhu v oblasti technických her na segmenty tvořené jednotlivými typy hracích přístrojů by společný tržní podíl spojením vzniklého subjektu na území České republiky v případě VLT nepřevyšoval [5-15]%, v segmentu provozování EMR by tržní podíl spojením vzniklého subjektu nedosahoval [15-25]% a v segmentu provozování LLS by tržní podíl spojujících se soutěžitelů činil méně než [0-5] %.

32. V suboblasti provozování technických her v České republice, a to bez ohledu na její možné další členění z hlediska věcného, bude spojením vzniklý soutěžitel čelit tlaku ostatních konkurentů, mj. společností Synot Tip, a.s., BONVER, a.s. a MULTIGATE a.s, ADMIRAL GLOBAL BETTING a.s., NET and GAMES a.s., CAMPA – NET a.s., AUTO GAMES, a.s., VIKTORIAPLAY, a.s., HELVET GROUP a.s.,  WEKOSA a.s. nebo ENDL + K a.s.

33. Úřad se rovněž zabýval postavením spojujících se soutěžitelů ve spojením dotčených suboblastech i na lokálních územích, vymezených územím měst a obcí, kde se činnost spojujících se soutěžitelů překrývá. V suboblasti VHP se činnosti spojujících se soutěžitelů překrývají v 5 městech, přičemž dosažený společný tržní podíl je relativně nízký (pod [15‑25] %).

34. Z šetření Úřadu dále vyplývá, že v případě užšího vymezení spojením dotčené suboblasti provozování technických her, kde se činnost spojujících se soutěžitelů překrývá na území 48 měst a obcí, by spojující se soutěžitelé v některých lokalitách dosáhli relativně vyššího tržního podílu (nad [35-45]%). Ačkoli v některých z těchto lokalit je tedy dosažený společný tržní podíl relativně vysoký, ve všech příslušných lokalitách působí řada konkurenčních provozovatelů hracích přístrojů, kteří hráčům nabízejí v závislosti na velikosti města k dispozici několik desítek až stovek zařízení, zejména VLT. Úřad tak má za to, konečný spotřebitel má dostatek možností v přístupu ke hře, resp. k různým typům hracích přístrojů.

35. Vzhledem k výše uvedeným skutečnostem, zejména pak k přítomnosti řady konkurentů ve spojením dotčené oblasti, dospěl Úřad k závěru, že posuzované spojení nezvýší tržní sílu spojujících se soutěžitelů natolik, aby mělo za následek podstatné narušení hospodářské soutěže.

36. Pro naplnění všech podmínek uvedených v § 16 odst. 2 věta třetí zákona Úřad rozhodl o povolení navrhovaného spojení soutěžitelů, a toto rozhodnutí ve stanovené lhůtě vydává.

 

POUČENÍ

 

Proti tomuto rozhodnutí může účastník řízení v souladu s § 152 odst. 1 a 4, ve spojení s § 83 odst. 1 a § 85 odst. 1 zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, podat do 15 dnů od jeho oznámení rozklad, o kterém rozhoduje předseda Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže. Rozklad se podává u Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže. Včas podaný a přípustný rozklad má odkladný účinek.

 

 

 

otisk úředního razítka

 

 

JUDr. Michal Petr, Ph.D.

místopředseda

pověřený řízením Sekce hospodářské soutěže

 

 

 

Obdrží:

JUDr. Dagmar Dubecká, Ph.D., advokátka

Kocián Šolc Balaštík, advokátní kancelář, s.r.o.

Jungmannova 745/24

110 00 Praha 1

 



[1]Viz § 36 a § 37 zákona o loteriích.

[2] Např. výdej žetonů, uzavírání stolů, počítání žetonů a hotovosti.

[3]Viz § 17 odst. 10 zákona o loteriích.

[4] Viz rozhodnutí Úřadu S232/2009/KS Paradise Casino Admiral,a.s./skupina Stardust nebo S313/2009/KS Apex Play, a.s./Irucia s.r.o.

[5] Viz předchozí poznámka.

[6] V segmentech provozování VHP v kasinech a v pohostinských zařízeních se činnost spojujících se soutěžitelů nepřekrývá.

[7] Společnost NET and GAMES a.s. působí ve spojením dotčené oblasti pod obchodní značkou „Kajot“.

vyhledávání ve sbírkách rozhodnutí

cs | en
+420 542 167 111 · posta@uohs.cz